تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند

به گزارش ایرنا ، علاء الدین عزیزی یکشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان فرهنگی و دانش آموزان شهرستان افزود: فرهنگیان و معلمان با پرورش دانش آموزان محقق می توانند در زمینه رشد و پیشرفت جامعه به سمت پژوهش گام بر دارند.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش باید خلاق باشد و در مدارس به تولید علم بپردازد و این هفته فرصتی مناسبی است تا ابتکار و خلاقیت دانش آموزان در مدارس شناسایی کنیم و چالش های آموزشی و پژوهشی را مورد بررسی قرار داد.
مدیر آموزش و پرورش بستک با اشاره به تقویت روحیه پرسشگری و ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای پژوهش، اظهارکرد: با پژوهش می توان در جهت تقویت و عملی نمودن اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.
وی پژوهش را کلید توسعه کشور عنوان کرد و یادآور شد: برای تحقق جامعه ای پژوهش محور باید زمینه پژوهش درست را به دانش آموزان یاد دهیم تا شاهد جامعه ای پویا و فعال باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در ادامه از فرهنگیان و معلمان خواست تا با تربیت دانش آموزان پرسش گر به سمت تولید علم حرکت کنیم و گامی بزرگ برای پیشرفت جامعه برداریم.
آموزش و پرورش بستک دارای بیش از هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد.
شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
خبرنگار : رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..