تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از طرح‌های حوزه تولید

حمایت از طرح‌هایی که منجر به تولید می شود در اولویت برنامه‌های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت : اگر طرح‌های تولیدی برای استان سمنان دارای مزیت باشد از طرف پارک علم و فناوری حمایت می‌شود.
سیف‌الله سعد الدین با اشاره به روند تائید این طرح‌ها تصریح کرد: طرح‌های تولیدی ارائه‌شده باید به تائید پارک علم و فناوری و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی برسد تا مزیت این طرح تولیدی به تائید برسد.
وی با اشاره به نقش بسیار مهم پارک‌های علم و فناوری در تبدیل علم به محصول افزود: پارک‌های علم و فناوری حلقه واسطه بین صنعت و دانشگاه هستند.
سعد الدین خاطرنشان کرد : پارک‌های علم و فناوری زمینه تبدیل علم به محصول و انتقال آن از دانشگاه و مدارس را به جامعه فراهم می‌کنند.
وی گفت: باید با توسعه و حمایت پارک‌های علم و فناوری به سمت تجاری‌سازی علوم حرکت کنیم.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری جشنواره ملی ایده‌های برتر در اسفند امسال خبر داد و افزود: بهبود بهره‌وری و توسعه صادرات و استانداردسازی محصولات از اهداف برگزاری این جشنواره است.
انتهای پیام / ن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از طرح‌های حوزه تولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..