تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف لیورپول برابر وستهام در آنفیلد

کد خبر: ۴۳۹۸۰۳

۱۵۱  بازدید

ورزش سه: لیورپول برای جبران شکست تلخ هفته قبل به وست بروم، به امتیازات این دیدار نیاز مبرمی داشت.

شاگردان کلوپ بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه 4 موفق شدند دروازه وستهام را باز کنند. ارسال سادیو مانه از سمت چپ با استپ زیبای لالانا و ضربه زمینی او همراه بود تا دروازه وستهام در همان ابتدا باز شود.

توقف لیورپول برابر وستهام در آنفیلد

سه دقیقه بعد، آنتونیو در محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او با عکس العمل کاریوس همراه بود. در ادامه، لیورپول حملات نصفه نیمه ای روی دروازه حریف ترتیب داد که به موقعیت منتج نشد.

اما در دقیقه 27 ، این وستهام بود که به گل رسید. دیمتری پایت با یک ضربه ایستگاهی دیدنی از پشت محوطه، دروازه کاریوس را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

توقف لیورپول برابر وستهام در آنفیلد

در دقیقه 33، ماتیپ می توانست با ضربه سر از روی کرنر گلزنی کند اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. سه دقیقه بعد نیز ضربه دیدنی فیرمینیو با کمترین فاصله از دروازه وستهام به بیرون رفت.

اما وستهام موفق شد در دقیقه 39 گل دوم را به ثمر برساند. آنتونیو درون محوطه جریمه با کاریوس تک به تک شد و ضربه آرام او درون دروازه لیورپول قرار گرفت تا شاگردان بیلیچ از حریف پیش افتند.

توقف لیورپول برابر وستهام در آنفیلد

در ادامه، لیورپول می توانست با ضربه سر فیرمینیو گل تساوی را به ثمر برساند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی در نیمه اول با برتری وستهام به پایان برسد.

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در همان ابتدا به گل برسد. ارسال مانه از سمت چپ با دفع اشتباه سنگربان وستهام همراه بود تا توپ در مقابل اوریگی قرار گرفته و او بازی را به تساوی بکشاند.

توقف لیورپول برابر وستهام در آنفیلد

چند دقیقه بعد، وینالدوم می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه دیدنی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 61، وینالدوم نفوذ زیبایی از سمت چپ به درون محوطه داشت اما ضربه مواج او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 70، ضربه دیدنی هندرسون از پشت محوطه با عکس العمل دیدنی راندولف به کرنر رفت تا حملات پردامنه لیورپول به گلزنی ختم نشود.

در دقیقه 82، کلاین شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او از بالای دروازه وستهام به بیرون رفت. در ادامه، شاگردان کلوپ نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه وستهام ایجاد کنند تا 2 امتیاز حساس را در آنفیلد از دست بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف لیورپول برابر وستهام در آنفیلد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..