تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی 6 شهر ثروتمند و زیبا در دوران باستان! + تصاویر -آکا

,[categoriy] معرفی 6 شهر ثروتمند و زیبا در دوران باستان تصاویر

معرفی 6 شهر ثروتمند و زیبا در دوران باستان! + تصاویر -آکامعرفی 6 شهر ثروتمند و زیبا در دوران باستان! + تصاویر -آکا

آکاایران: معرفی 6 شهر ثروتمند و زیبا در دوران باستان! + تصاویر

آکاایران:  در این بخش از مکان های تاریخی جهان به معرفی شش شهر ثروتمند و دیدنی در دوران باستان می پردازیم.

به گزارش آکاایران: هرگاه صحبت از شهرهای ثروتمند و پیشرفته در دنیا می شود تصویر ساختمان های مدرن و آسمان خراش های بلند و پیشرفته و مهندسی های خاص در ساختار شهری به ذهن افراد خطور می کند زیرا در دنیای امروزی ثروت و پیشرفته بودن زندگی شهری با این تصاویر آمیخته شده است. اما بسیاری از افراد فراموش کرده اند که در دوران گذشته و عصر باستان نیز شهرهای زیادی وجود داشته اند که خانه پادشاهان و امپراتوری های بزرگ بوده و جزء شهرهای ثروتمند دنیا در زمان خود شناخته می شدند.

یکی دیگر از دلایل ثروتمند بودن شهرها در دوران قدیم ارتباط مستقیم آن ها با شهرهای دیگر و تجارت با نقاط دیگر دنیا بوده است.

بسیاری از این شهرها مفهوم ثروت و زندگی راحت و مدرن امروزی را در زمان خود داشته اند و جزء معروف ترین ها محسوب می شدند. در ادامه به معرفی برخی آر قوی ترین و ثروتمندترین شهرهای دوران باستان خواهیم پرداخت.

کازکو
شهر کازکو زمانی پایتخت امپراتوری اینکاها بوده است. درواقع این شهر تاریخی متعلق به زمان قبل از اینکاها است که بعدها توسط این امپراتوری قدرتمند در آمریکای جنوبی به عنوان پایتخت انتخاب شد. کاوش هایی که امروزه در محل شهر کازکو انجام شده است نشان دهنده لایه ای تاریخی و تکنولوژی بالا در ساخت و ساز در دوره ای زمانی مختلف است. کازکو نسبت به زمان خود در حکومت اینکاها شهری بسیار مدرن و ثروتمند محسوب می شد. اینکاها علاوه برساخت خانه های نسبتاً مدرن راه های ارتباطی پایتخت خود را با شهرهای دیگر را نیز تا حدود زیادی گسترش دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی 6 شهر ثروتمند و زیبا در دوران باستان! + تصاویر -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..