تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمودآباد قهرمان کیک بوکسینگ مازندران

به گزارش افکارنیوز،

مسعود یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از کسب مقام قهرمانی تیم کیک بوکسینگ محمودآباد در ششمین دوره مسابقات انتخابی کیک‌ بوکسینگ جوانان مازندران یادبود مرحوم اسفندیاریو صفی نژاد در چمستان خبر داد.

وی با اشاره به حضور چشمگیر تیم ها در این دوره از مسابقات افزود: این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت بیش از 130 فایتر در قالب 16 تیم از هیات ورزشهای رزمی ساری ، قائم شهر، بابل، لاله آباد، امیرکلاء، فریدونکنار، سرخرود، آمل، محمودآباد، نور، چمستان ، نوشهر، چالوس، تنکابن،عباس آباد و رامسر در هشت وزن در سالن ورزشی چمستان برگزار شد.

رئیس اداره و ورزش جوانان شهرستان محمودآباد گفت: تیم محمودآباد که با 8 ورزشکار در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود توانست با کسب دو مدال طلا و یک نقره و یک برنز با اقتدار به مقام قهرمانی رده جوانان دست پیدا کند.

وی گفت: در رده بزرگسالان تیم محمودآباد با کسب دو مدال طلا بعد از تیم های بابل و نوشهر سوم شد.

مسعود یوسفی د افزود: در مجموع تیمی تیم های بابل، محمودآباد و نوشهر با کسب 26 ،24 و22 امتیاز بر سکوی اول تا سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.

میلاد توکلی، سجاد علوی، سجاد محمدی و شایان سرائیان در رده جوانان و شایان حیدری، ایمان علیپور در رده بزرگسالان مدال آوران این مسابقات در محمود آباد بودند.

نفرات اول و دوم این رقابتها و نفرات منتخب از سوی کمیته فنی به اردوی غیر متمرکز و متمرکز کیک بوکسینگ هیات استان دعوت خواهند شد تا برا حضور پرقدرت در رقابتهای کشوری و انتخابی تیم ملی بهمن ماه امسال اعزام شوند.

این مسابقات به مدت دو روز در سالن ورزشی شهر چمستان با حضور نماینده مجلس،رئیس و اعضای شورای شهر،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور،رئیس هیأت رزمی استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمودآباد قهرمان کیک بوکسینگ مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..