تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر والیبال/ پیروزی خانگی خاتم اردکان یزد بر صالحین ورامین

به گزارش ایرنا ، از هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال کشور (جام شهدای منا ) تیم های والیبال خاتم اردکان و صالحین ورامین در سالن آیت الله خاتمی اردکان یزد به مصاف هم رفتند.
در این مسابقه که در حضور جمع زیادی از تماشاگران و مسئولان ورزشی و اجرایی برگزار شد بازیکنان خاتم اردکان در ست های اول ، سوم و چهارم با امتیازهای مشابه 25 بر 22 مهمان خود را شکست دادند.
در این مسابقه بازیکنان تیم والیبال صالحین ورامین برغم تلاش زیاد تنها در ست دوم با امتیاز 25 بر 18 موفق به شکست دادن تیم خاتم اردکان شدند.
تیم والیبال خاتم اردکان با این برد خانگی و شکست دادن تیم مدعی صالحین ورامین با 16 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر مردان ایرات قرار گرفت.
مسابقه تیم های والیبال خاتم اردکان و صالحین ورامین را ، ابراهیم فیروزی و احمد سرمست قضاوت کردند و ناظر فدراسیون محمدحسین شفقی بود.
خاتم اردکان تنها نماینده والیبال استان یزد در لیگ برتر مردان ایران است.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر والیبال/ پیروزی خانگی خاتم اردکان یزد بر صالحین ورامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..