تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد سرمربی تیم والیبال پیکان از نبود ویدئوچک در دیداربا بانک سرمایه/ نبود ویدئوچک نتیجه را تغییر داد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، پیمان اکبری بعد از شکست 3 بر 2 تیم پیکان برابر بانک سرمایه در آخرین دیدار دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال درجمع خبرنگاران گفت: با وجود این که یک هفته است می گویند سیستم ویدئو چک در این دیدار نصب می شود و تبلیغ آن را می کردند، اما این سیستم نصب نشده بود.
وی تصریح کرد: نمی توان از داوران بیش از این انتظار داشت زیرا سرعت بازی بسیار بالا بود و اشتباهات انسانی داوران نیز اجتناب ناپذیر است.
سرمربی پیکان با بیان اینکه تیم بانک سرمایه در این دیدارعملکرد خوبی داشت، افزود: شرایط بانک سرمایه از نظر بازیکن با تیم پیکان متفاوت بود اما بازیکنان ما درهفته های اخیر فوق العاده ظاهر شدند و به همه آنها افتخار می کنم.
اکبری خاطرنشان کرد که تیمش امروز خود را محک زده و در دور برگشت نقاط ضعف خود را برطرف خواهد کرد.
تیم بانک سرمایه با شکست 3 بر 2 پیکان در دیداری حساب و نزدیک، موفق شد قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ برتر شود.
ورزشی**9129**1379 / 1064
خبرنگار: هادی افتخاری/ انتشار دهنده : فرشاد محسن زاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد سرمربی تیم والیبال پیکان از نبود ویدئوچک در دیداربا بانک سرمایه/ نبود ویدئوچک نتیجه را تغییر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..