تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رایگان فیلم ایرانی سینما نیمکت با بازی علی عمرانی و مهتاب نصیرپور با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم سینما نیمکت,

دانلود فیلم سینما نیمکت با لینک مستقیم,دانلود فیلم سینما نیمکت با بازی مهتاب نصیرپور,دانلود فیلم سینما نیمکت با کیفیت عالی, دانلود فیلم سینما نیمکت با حجم کم,دانلود رایگان فیلم ایرانی سینما نیمکت به کارگردانی محمد رحمانیان,دانلود فیلم سینما نیمکت با کیفیت HD,دانلود فیلم سینما نیمکت بدون Vip,معرفی و داستان فیلم سینما نیمکت,بازیگران فیلم سینما نیمکت,فیلم سینما نیمکت,دانلود, دانلود فیلم ,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم سینمایی,علی عمرانی,دانلود فیلم جدید سینما نیمکت با بازی علی عمرانی,مهتاب نصیرپور,دانلود فیلم سینمایی جدید با بازی مهتاب نصیرپور,دانلود کامل فیلم سینما نیمکت,

دانلود فیلم جدید سینما نیمکت | علی عمرانی و مهتاب نصیرپور | کیفیت عالی

دانلود فیلم سینما نیمکت با بازی علی عمرانی و مهتاب نصیرپور با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم

گروه فیلم : دفاع مقدس

سال تولید : 1394

کارگردان : محمد رحمانیان

بازیگران: على عمرانى، مهتاب نصیرپور، اشکان خطیبى، هومن برق نورد، اصغر پیران، رضا ناجى

خلاصه داستان : سینما نیمکت داستان در دهه ۶۰ روایت می شود و در ستایش سینماست. این فیلم داستان مردی است که عاشق فیلم و سینماست و درگیر اتفاقاتی در زندگی اش می شود. “سینما-نیمکت” داستان یک گروه دوره گرد نمایشى است که در سال هاى ۶٨-٧٣ (دوران ممنوعیت ویدیو) فیلم هاى تاریخ سینما را در روستاهاى دورافتاده و قهوه خانه ها براى مردم اجرا مى‌کنند. 

====================

دانلود فیلم سینما نیمکت ( آنونس )

لینک دانلود     لینک کمکی

لینک دانلود بزودی بعد از پخش در شبکه خانگی

====================

عکس‌های فیلم سینما نیمکت

دانلود فیلم جدید سینما نیمکت | علی عمرانی و مهتاب نصیرپور | کیفیت عالی

دانلود فیلم جدید سینما نیمکت | علی عمرانی و مهتاب نصیرپور | کیفیت عالی

منبع:دانلود روزانه/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رایگان فیلم ایرانی سینما نیمکت با بازی علی عمرانی و مهتاب نصیرپور با لینک مستقیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..