تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای پسردار شدن چه باید کرد؟

در صورتی که قصد دارید در آینده نزدیک فرزنددار شده و جنسیت او پسر باشد با رعایت برخی نکات ورژیم غذایی مناسب شانس پسردارشدن جنین افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ افراد بسیاری وجود دارند که تمایل دارند فرزندشان پس شود. بر اساس نظر متخصصان برخی عوامل مانند رژیم غذایی، داروهای خانگی وبرخی مراقبت های روزانه در دختر یا پسر شدن جنین موثر است.

گایافنازین قرص وشربتی برای پسردار شدن

قرص گایافنازین به دلیل ایجاد شرایط بهتر برای حرکت سلول هایی که شانس پسردار شدن جنین را افزایش می دهند بهتر است قبل از لقاح مورد استفاده قرار بگیرند.

مردان لباس های تنگ نپوشند

پوشیدن لباس های تنگ به دلیل اختلال در عملکرد هورمون های مردانه مانع سرعت تاثیراین هورمون ها شده و در صورتیکه این هورمون ها به آهستگی فعالیت کنند شانس پسر شدن جنین کاهش پیدا می کند.

آقایان از محیط گرم دوری کنند

درجه حرارت بدن آقایان بر روی سرعت حرکت هورمون ها مردان تاثرگذار است. گرما سرعت حرکت این هورمون ها را م می کند به همین دلیل استفاده از کیسه یخ روی شکم و دوری کردن از محیط های گرم شانس پسرشدن جنین را افزایش می دهد.

این رژیم غذایی شانس پسردارشدن را زیاد می کنند

اسیدی بودن بدن عامل از بین رفتن سلول های جنسی ایجاد کننده فرزند پسر بوده بنابراین یک رژیم غذایی قلیایی از چند هفته قبل لقاح بسیار موثر است. تداوم مصرف سدیم و پتاسیم برای خانم ها و کاهش میزان کلسیم و منیزیم برای کسانی که تمایل پسردار شدن دارند مفید بوده و شانس تشکیل جنین پسر را چندین برابر می کند.

خانم ها موادغذای مغذی مصرف کنند

به دلیل اینکه فرزندان پسر از نظر  فیزیکی قوی تر از پسران هستند به همین دلیل مادران باید مواد غذایی مغذی و با انرژی بالا مصرف کرده تا سیستم ایمنی و عملکرد هورمونی آن ها قوی تر شود.خانم های ضعیف و با میزان انرژی پایین کمتر شانس پسردارشدن دارند.

منبع:parenting

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای پسردار شدن چه باید کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..