تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی که برای برانکو از بازگشت به صدر جدول مهمتر بود

اتفاقی که برای برانکو از بازگشت به صدر جدول مهمتر بود

تبریک می‌گوییم. این صدرنشینی برای شما خیلی مهم بود، درست است؟
مهم‌تر از صدرنشینی گل دقیقه ۲+۹۰ پرسپولیس بود. به بچه‌هایم تبریک می‌گویم.

(حرفش را قطع می‌کنیم) چرا معتقدید گل دقیقه ۲+۹۰ مهم‌تر از صدرنشینی است؟
ببینید صدر جدول از اول تا پایان فصل دست به دست می‌شود. هر هفته احتمال دارد بروی صدر و با یک لغزش برگردی پایین‌تر ولی چیزی که اهمیت دارد شخصیت تیمی است. این پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد، چون از دقیقه یک تا پایان بازی برای گلزنی تلاش می‌کند و نومید نمی‌شود.

به نظر می‌رسد گلزنی در دقیقه ۲+۹۰ حسابی شما را شگفت‌زده کرده باشد
خیلی فرق می‌کند یک تیم در چنین دقیقه‌ای گل می‌زند. باور کنید هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس در طول مسابقه به نیمکت نگاه نمی‌کند که بپرسد چند دقیقه مانده است؟

یعنی چه؟
یعنی اینکه همه می‌دانند باید تلاش کنند و تا آخرین لحظه به دنبال گشودن دروازه حریف باشند. از این بابت خیلی خوشحالم.

پدیده هم انصافاً حریف خیلی سرسختی بود، نبود؟
جایگاه پدیده، اینجای جدول نیست. تیم بسیار خوبی بود که ما را هم تا حدودی به ویژه نیمه اول اذیت کرد اما پرسپولیس شایستگی این برد را داشت. به کادر فنی پدیده هم بابت ساختن چنین تیمی تبریک می‌گویم.

به مهدی طارمی هم تبریک گفتید، درست است؟
به مهدی طارمی تبریک می‌گویم، به وحید امیری هم تبریک می‌گویم مثل همه بازیکنانم که نظم تیمی خود را تا آخرین لحظه حفظ کرده و بالاخره هم موفق به زدن گل پیروزی شدند.

طارمی را از این جهت پرسیدیم که خیلی تحت فشار بود.
مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته است. طبیعی است که همه از او توقع گلزنی داشته باشند. او باید به بازی در این شرایط عادت کند و تمرکز بالایی داشته باشد. مقابل پدیده خیلی خوب ظاهر شد و شما دیدید ضربات او به چهارچوب چقدر خوب بود. حتی می‌توانست یک گل دیگر هم بزند که شهاب گردان واکنش خوبی نشان داد.

بهترین بازیکن پدیده چه کسی بود؟
همین شهاب گردان که اگر نبود کار به دقیقه ۲+۹۰ کشیده نمی‌شد.

بسیار خوب، در پایان حرف خاصی ندارید؟
برد مقابل پدیده را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم. چه آن‌هایی که در مشهد و هوای سرد به ورزشگاه آمدند و چه آنهایی که از طریق تلویزیون بازی ما را دنبال کردند. امیدوارم توانسته باشیم لبخند را بر لبان آنها بنشانیم.

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی که برای برانکو از بازگشت به صدر جدول مهمتر بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..