تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدوی: تیم‌ها مقابل ما باانگیزه‌تر ظاهر می‌شوند

کد خبر: ۴۳۹۷۸۲

۳۲  بازدید

کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تمام تیم‌ها با انگیزه بالا و با تمام قدرت مقابل سرمایه به میدان می‌آیند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی‌ مهدوی بعد از پیروزی تیمش مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال عنوان کرد: بازی امروز با کیفیت بالایی برگزار شد و فکر می‌کنم آنهایی که از نزدیک شاهد این بازی‌ بودند از آمدن‌شان به سالن پشیمان نشدند. پیکان هم خوب بازی کرد و در کل بازی‌ بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: این یکی از حسن‌های تیم ما است که وقتی عقب می‌افتد به خوبی به بازی برمی‌گردد. خوشبختانه خوب بازی کردیم  و نتیجه بازی را به نفع خودمان تمام کردیم.

کاپیتان بانک سرمایه اظهار داشت: کلا تمام تیم‌ها با انگیزه بالایی مقابل بانک سرمایه حضور پیدا می‌کنند و در این شرایط کار به هیچ وجه آسان نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدوی: تیم‌ها مقابل ما باانگیزه‌تر ظاهر می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..