تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عابدینی: کی‌روش با من مشکل دارد

کد خبر: ۴۳۹۷۸۱

۴۹  بازدید

مذاکرات با آدیداس خوب پیش رفته و به زودی قرارداد نهایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امیر عابدینی در خصوص اینکه تکلیف قرارداد سازمان لیگ با کانون ایران نوین به کجا رسید و در نهایت چه میزان خسارت به این شرکت داده شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم قرارداد حدود 80 میلیارد تومان بود. بحث خسارت بود و خسارت هم به این شکل است که قراردادی منعقد می‌شود و شما نمی‌توانید به تعهدات عمل کنید. ما در آن سال باید از صدا و سیما حق پخش می‌گرفتیم که این اتفاق رخ نداد. فدراسیون هم چند هفته به دوربین‌ها اجازه نداد که وارد ورزشگاه‌ها شوند و اسپانسر بابت این مسئله خواستار خسارت شد. همچنین خط سوم تبلیغات را نتوانستیم انجام دهیم و بحث تعطیلات هم بود که این خسارت کارشناسی شد و شرکت طرف قرارداد 20 میلیارد خسارت گرفت.

وی درباره اینکه اسپانسر این فصل سازمان لیگ به چه شکل عمل کرده است، گفت: امسال وضعیت اسپانسر رؤیایی بوده است. ما هفته دهم 20 میلیارد دریافتی داشتیم و این بی‌سابقه بوده است. اسپانسر هم در این خصوص به تعهداتش عمل کرد. گرچه بازهم از طریق سه باشگاه دچار چالش شدیم که این بحث هم به جلسه کارشناسی رفته است.

عضو کمیته بازاریابی سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا با اسپانسر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی جلسه‌ای برگزار شده یا خواهد شد، خاطرنشان کرد: وقتی یک کاسه شدیم با اسپانسر سه باشگاه هم باید یکی شویم و این مشکل حل خواهد شد. ما برای هرچه بهتر پیش رفتن مسائل با نخبگان این امر جلسه می‌گذاریم. از ما پرسیدند دعواها تمام شد، اما دعوایی نیست و ما برای منافع فوتبال منافع شخصی را کنار می‌گذاریم.

عابدینی در خصوص اینکه امروز در سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار شد که علی‌اکبر طاهری هم در آن حضور داشت و آیا برخوردی با سرپرست باشگاه پرسپولیس صورت گرفت تا مشکلات را کنار بگذارند، گفت: من با طاهری مشکلی ندارم. واقعاً با هیچ‌کس مشکلی ندارم.

وی در واکنش به این مسئله که مشکلش با کی‌روش به کجا رسید و آیا این مشکل را حل کرده است یا نه، خاطرنشان کرد: با کی‌روش هم مشکلی ندارم و او با من مشکل پیدا کرد. من مسائلی را مطرح کردم که به او برخورد. اکنون هم مشکل کی‌روش با من حل شده است، چون من مشکلی با او نداشتم.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اسپانسری آدیداس برای البسه تیم ملی گفت: خوشبختانه در این خصوص به تفاهم خوبی با آدیداس رسیدیم و با مدیران اصلی این شرکت جلسه برگزار کردیم. برای جلسه نهایی نماینده فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس معرفی شده و به زودی به جلسه می‌رویم تا این موضوع را نهایی کنیم.

عابدینی درباره بدهی‌های باشگاه‌ها که هر سال هم انباشته می‌شود، اظهار داشت: یک بخشی از این بدهی‌ها درست است و بخش دیگری هم که خودتان می‌گویید، انباشته شده است. بدهی انباشته شده، طبیعت باشگاهداری در ایران است و باشگاه‌ها چه خصوصی و چه دولتی این بدهی‌ها را دارند. ما هر سال باید تیم ببنیدیم و برای خرید بازیکن هزینه کنیم، چون باشگاه آماتوری پشت تیم اصلی نیست. بازیکن، مربی، اردو، کمپ، سفر و همه اینها را که جمع کنید حداقل 25 میلیارد باید هزینه کرد. باید همه چیز را دید تا به قهرمانی برسیم. حالا می‌توانیم بگوییم ما بیشتر از 20 و 30 میلیارد درآمد داریم که جایی برای پرداخت بدهی 90 میلیاردی باشد؟ حتی هزینه‌ها بیشتر از درآمد می‌شود و این مسائل برای باشگاه‌ها چالش ایجاد می‌کند.

وی درباره اینکه نبود مدیران فوتبال چقدر در این بدهی‌ها نقش دارد، خاطرنشان کرد: این تفکر سنتی است که رو به انقراض می‌رود. به طور مثال طاهری را دیگر نمی‌توانید گفت مدیر غیرفوتبالی است. او دیگر فوتبالی شده، خوب مدیریت می‌کند، روش درآمدزایی را فهمیده و از طرف دیگر مربی خوب انتخاب کرده، به او اختیار داده و خوب هم نتیجه می‌گیرد. نتیجه‌اش را هم می‌بینید. به طور مثال یک مدیر می‌خواست بازیکنی میلیاردی را بیاورد که با من مشورت کرد و من گفتم این کار را انجام نده، چون بالانس تیم به هم می‌ریزد. چون به ستاره فعلی تیمت یک میلیارد می‌دهی و شش میلیارد باید به بازیکن خارجی بدهید. یک میلیارد دیگر هم هزینه دارد و این می‌شود هفت میلیارد هزینه که باعث می‌شود باشگاه‌ها دچار فلاکت شوند.

عابدینی در مورد بحث خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس و اینکه این پروژه ناتمام ماند، گفت: نظر شخصی من مدیریتی است که این باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شده، اما به شرطی که دولت نظاره‌گر باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عابدینی: کی‌روش با من مشکل دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..