تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار وزارت صنعت، معدن و تجارت به خریداران خودرو صفر

وزارت صنعت، معدن و تجارت به خریداران خودروهای صفر در مورد پیش‌ خرید خودرو هشدار داد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت به افرادی که قصد دارند به‌صورت پیش‌ خرید خودروی صفر تهیه کنند، با انتشار اطلاعیه‌ای هشدار داد.

این وزارت در اطلاعیه‌ای درباره‌ی انعقاد قرارداد در قالب پیش‌ فروش یا پرداخت وجه خرید خودرو به شرکت‌های فاقد مجوز پیش‌فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است:

برای پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو اعم از تولیدکنندگان داخلی یا واردکنندگان و لزوم نظارت و کنترل بر عرضه خودرو به شکل پیش‌ فروش و بر اساس ماده‌ی ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مصوب ۱۳۹۵/۱/۲۸ مجدداً تأکید می‌شود که پیش‌ فروش خودرو صرفاً پس از اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از همه‌ی متقاضیان خرید خودرو درخواست کرد از هر گونه انعقاد قرارداد در قالب پیش‌ فروش خودرو یا پرداخت وجه به شرکت‌هایی که فاقد مجوز پیش‌ فروش هستند، اکیداً خودداری کنند.

بدین ترتیب، ارائه مجوزهایی از قبیل پروانه کسب معتبر از اتحادیه‌ ذی‌ربط یا گواهی نمایندگی رسمی از مرکز اصناف و بازرگانان به هیچ عنوان مجوز پیش‌ فروش خودرو تلقی نمی‌شود.

تنها مرجع ارائه‌ی مجوز پیش‌ فروش خودرو؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت است و دیگر مراجع هیچ صلاحیتی در ارائه مجوز پیش‌ فروش خودرو ندارند.

امسال و سال‌های گذشته موارد بسیاری از شرکت‌های متقلب مشاهده شده‌اند که با فریب بسیاری از خریداران خودرو، پول‌های کلانی را به جیب زده و به‌راحتی کلاه‌برداری کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار وزارت صنعت، معدن و تجارت به خریداران خودرو صفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..