تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مین زیرپای تراکتور ترکید + عکس

به گزارش افکارنیوز،

عصرامروز دریکی از زمین های کشاورزی شهرستان دهلران(روستای چم هندی) براثرانفجارمین یک نفرمجروح وباعث دو نصفه شدن دستگاه تراکتورشد.

مین زیرپای تراکتور ترکید + تصاویر

شهرستان دهلران با220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دوران دفاع مقدس یکی ازمحورهای اصلی تهاجم ارتش بعث بود که اراضی وسیع مرزی دراین شهرستان مملو از میادین مین و بشکه های انفجاری ومهمات عمل نکرده  میباشد.

 طی سالهای اخیر به همت مرکز مین زدایی کشور مناطق عملیاتی دهلران ومهران و بخش چوار در استان ایلام از مین و مواد منفجره پاکسازی شدند اما ظاهرا عملیات پاکسازی به طور کامل انجام نشده و هرازگاهی تعدادی مین و موادانفجاری در سطح اراضی کشاورزی و محورهای تردد عشایری در مناطق مرزی باعث بروز خسارت های جانی و مالی به نفراتی از عشایر و کشاورزان میشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مین زیرپای تراکتور ترکید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..