تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاصی کاپ/حضور عالیشاه و نوراللهی در تراکتور قطعی شد

یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 19:232016-12-11ورزشي

دوبازیکن تیم فوتبال پرسپولی مقصد بعدی شان را مشخص کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکاپ"، امید عالیشاه و احمد نوراللهی که بحث سرباز شدن شان مطرح بود بالاخره تصمیم نهایی شان را اتخاد کردند و فوتبال خود را در نیم فصل دوم با عنوان سرباز ادامه خواهند داد.

نوراللهی از چند هفته قبل چنین تصمیمی را گرفته بود و حتی مسوولان باشگاه پرسپولیس مطلع بودند که وی در نیم فصل جدا خواهد شد اما درباره عالیشاه ابهاماتی وجود داشت که این بازیکن نیز در نهایت تصمیم گرفت سرباز شود و فوتبال خود را در تراکتورسازی تبریز دنبال کند.

هر دو بازیکن با باشگاه تراکتورسازی برای پوشیدن پیراهن این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر به توافق رسیده اند.

پرسپولیس در تلاش است تا به تلافی جذب این دو بازیکن از سوی تراکتور سازی , شاه ماهی نقل و انتقالات سروش رفیعی را جذب کند.

برانکو در جمعی خصوصی گفته است با جذب سروش هیچ اتفاقی رخ نمی دهد که این دو بازیکن به تراکتور رفته اند .


کلید واژه ها: تراکتور - تراکتورسازی - عالیشاه - نیم فصل - فوتبال - باشگاه تراکتورسازی - تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس - تصمیم - سرباز - باشگاه پرسپولیس - نقل و انتقالات - امید عالیشاه - تراکتور سازی - سروش رفیعی - تیم فوتبال - انتقالات - لیگ برتر - پیراهن - برانکو - تبریز - توافق - گزارش - امید - ماهی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاصی کاپ/حضور عالیشاه و نوراللهی در تراکتور قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..