تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای 5 مورد از فساد رخ داده در فدراسیونِ کفاشیان

یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 19:232016-12-11ورزشي

مسئول پیشین رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال صحبت های کفاشیان مبنی بر عدم وجود فساد در فوتبال را رد کرد و گفت شاید منظور او «فساد نعشی» است.

او همچنین از 5 مورد از فساد رخ داده در فدراسیونِ کفاشیان پرده برداشت.

- مسئول پیشین رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال صحبت های کفاشیان مبنی بر عدم وجود فساد در فوتبال را رد کرد و گفت شاید منظور او فساد نعشی است.

او همچنین از 5 مورد از فساد رخ داده در فدراسیونِ کفاشیان پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلاغ"، عبدالرحمن شاه حسینی مسائلی را در خصوص فساد در فوتبال مطرح کرد تا بار دیگر وجود این مسئله به اثبات برسد.

این اتفاق از آنجایی رخ داد که علی کفاشیان، نایب رییس فعلی و رییس پیشین فدراسیون فوتبال در تاریخ 16 آذرماه 95 منکر این قضیه شد.

جایی که کفاشیان در واکنش به این مطلب که بارها بحث فساد در فوتبال مطرح شد و پرونده قطوری هم در کمیسیون اصل 90 وجود داشت که قرار بود برای بررسی به قوه قضاییه ارسال شود و وقتی این اتفاق رخ نداده باعث شده مسعود شجاعی به فساد اشاره کند، اظهار داشت: در فوتبال فسادی به آن صورت نداریم و اگر کسی هم چیزی می گوید باید مدارک داشته باشد و آن را ثابت کند.

در این چند سال همه بودند و این موضوع را بررسی کردند، اما خدا را شکر به فسادی پی نبردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای 5 مورد از فساد رخ داده در فدراسیونِ کفاشیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..