تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای تلاش زاکربرگ برای حضور جدی در دنیای سیاست

به گزارش فارس به نقل از تک تایمز، شکایت یاد شده مربوط به ماه آوریل است و زمانی تقدیم مقامات قضایی شده که زاکربرگ پیشنهاد تغییر در ساختار شرکت فیس بوک را مطرح کرد تا بتواند قدرت رای دهی سهام داران این شرکت و در نتیجه تاثیرگذاری آنها را به شدت کاهش دهد.

زاکربرگ از این طریق تلاش داشت کنترل داخلی فیس بوک را با قوت بیشتری در دست بگیرد و همین امر انگیزه ای برای سهام داران فیس بوک به وجود آورد تا از زاکربرگ شکایت کنند.

بر اساس اطلاعاتی که از روند برگزاری دادگاه به دست آمده زاکربرگ به دنبال بر عهده گرفتن یک پست سیاسی در دولت اوباما بوده است و در عین حال نگران بوده که در این صورت فیس بوک چه چشم اندازی خواهد داشت.

مارک اندرسن یکی از سرمایه گذاران عمده فیس بوک در ماه مارس گذشته به زاکربرگ گفته بود که سهام داران این شبکه اجتماعی نگران نحوه انجام تعهدات وی نسبت به فیس بوک در صورت پیوستن او به دولت هستند و معتقدند وی نمی تواند در آن واحد در هر دو زمینه فعالیت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای تلاش زاکربرگ برای حضور جدی در دنیای سیاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..