تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت وارد منطقه سیستان شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش برای افتتاح سه طرح بهداشتی و درمانی وارد منطقه سیستان شد.

وزیر بهداشت وارد منطقه سیستان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل در حاشیه سفر وزیر بهداشت به منطقه سیستان گفت : سفر یک روزه وزیر بهداشت به منطقه سیستان به منظور افتتاح مرکز سوانح سوختگی که عملیات ساخت آن از سال 1390 در سه طبقه از محل اعتبارات سفر رهبری و استانی با زیربنای 4500متر مربع و اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال آغاز شده، انجام شده است.

محمود فرخزاد افزود: کلینیک دندان پزشکی نیز با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان و مساحت 106متر مربع از دیگر طرحهای است که با حضور وزیر بهداشت راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: مرکز شیمی درمانی نیز با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال که تجهیز و آماده سازی آن از شهریورماه 95 آغاز شده از دیگر طرح های راه اندازی شده با حضور وزیر بهداشت است.

فرخزاد تصریح کرد: کلنگ زنی خوابگاه 400 نفره دانشجویی با زیربنای 8500 متر مربع در سه طبقه با برآورد هزینه 130 میلیارد ریال با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی انجام می شود.

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت وارد منطقه سیستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..