تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : سونوگرافی برای جنین ضرر دارد؟

سونوگرافی دستگاهی است که به والدین اجازه می‌دهد، پیش از تولد تصویری از نوزاد خود ببینند و به پزشکان کمک می‌کند که مشکلات احتمالی در جنین را تشخیص بدهند. تصویر سونوگرافی از انعکاس امواجی که با دستگاه سونو به شکم مادر ارسال می‌شود، شکل می‌گیرد. تا سال‌ها سونوگرافی ۲ بعدی که تصویری سیاه و سفید ارائه می‌دهد تنه ا نوع سونوگرافی بود و همه خانم‌ها در طول دوران بارداری چند بار سونوگرافی معمول را انجام می‌دادند اما در سال‌های اخیر، پابه پای پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه‌ها، دستگاه‌های سونوگرافی جدید به نام ۳ بعدی و ۴ بعدی هم عرضه شده و والدین را دچار تردید کرده‌اند که باید از کدام نوع سونوگرافی برای رسیدن به مطمئن‌ترین نتیجه استفاده کنند.

سونوگرافی ۲ بعدی تصویر سیاه و سفیدی از نوزاد نشان می‌دهد اما سونوگرافی ۳ یا ۴ بعدی، تصویر واضح‌تری از نوزاد ارائه می‌دهد. در سونوگرافی ۳ بعدی، تصویر ثابت است و در سونوگرافی می‌توان برخی واکنش‌های جنین مانند سکسه یا خمیازه را دید اما سوال این است آیا انجام سونوگرافی ۳ یا ۴ بعدی ضرورت دارد؟ این موضوع به تشخیص پزشک معالج مادر بستگی دارد و در صورت طبیعی بودن کلیه شرایط جنین و مادر، انجام سونوگرافی به شیوه ۳ یا ۴ بعدی ضروری نیست، شما بیش از تکنولوژی تازه به مرکز سونوگرافی قابل اعتمادی احتیاج دارید که دقیق‌ترین نتایج از مجموعه سونوگرافی‌ها در طول ۹ ماه را در اختیار شما قرار دهد.

سونوگرافی پارمیس، یک مرکز مجهز برای انجام سونوگرافی‌های دوران بارداری و غربالگری جنین است. در این مرکز سونوگرافی و رادیوگرافی کلیه اعضاء بدن انجام می‌شود اما در دوران بارداری که برای پدر و مادر حساس و دغدغه‌زاست، سونوگرافی پارمیس، با ارائه دقیق‌ترین جواب‌ها از مراحل رشد جنین و آزمایش‌های ضروری این دوران مثل غربالگری، آرامش خاطر را به والدین هدیه می‌دهد. سونوگرافی پارمیس، کامل‌ترین مجموعه سونوگرافی جنین را به شما پیشنهاد می‌دهد که با کمک آن می‌توانید از سلامت جنین مطمئن باشد. این مرکز در اخرین سونوگرافی، اطلاعات نسبتا دقیقی از قد و وزن نوزاد به شما می‌گوید تا هیچ چیز غیر قابل پیش بینی نباشد. سونوگرافی‌های لازم در طول ۹ ماه بارداری که به حرفه‌ای‌ترین شکل در پارمیس انجام می‌شوند، عبارتند از:
•    ❯ سونوگرافی هفته ۶ جهت قلب جنین
•    ❯ سونوگرافی غربالگری سه ماهه اول (NT) افی (۶-۱۳-۱۱)
•    ❯ سونوگرافی غربالگری سه ماهه دوم (آنومالی اسکن) (۲۲-۱۸) مالفورماسیون های مادرزادی
•    ❯ سونوگرافی کالر داپلر جنین (بررسی رشد جنین)
•    ❯ سونوگرافی ۲D و ۳D هفته های ۱۸ و ۲۸
•    ❯ سونوگرافی بیوفیزیکال هفته های پایانی بارداری
•    ❯ سونوگرافی تعیین وضعیت بارداری و سلامت جنین (قد و وزن) هفته های پایانی

اگر این سوال برای شما پیش آمده که تکرار سونوگرافی چند باره در طول دوران بارداری برای مادر و جنین خطرناک نیست؟ باید بدانید که چون سونوگرافی با صوت کار می‌کند و از اشعه خبری نیست؛ هیچ آسیب احتمالی از سونوگرافی، مادر یا جنین را تهدید نمی‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : سونوگرافی برای جنین ضرر دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..