تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت نامعلوم تحقیق و تفحص‌های ارجاع شده به قوه قضاییه در مجلس نهم

سرنوشت نامعلوم تحقیق و تفحص‌های ارجاع شده به قوه قضاییه در مجلس نهم

سیاست > مجلس - ایرنا نوشت:معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: از 182 مورد تحقیق و تفحص دوره نهم مجلس شورای اسلامی ، چهار مورد به قوه قضاییه ارسال شده اما هنوز هم در مورد آنها هیچ پاسخی از قوه قضاییه ارسال نشده است.

«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این مطلب را به نقل از گزارش «حسین مظفر» معاون نظارت مجلس به نشست عصر امروز یکشنبه این کمیسیون اعلام کرد.

نقوی حسینی افزود: یکی از محورهای نظارتی نمایندگان مجلس تذکر، سوال، تحقیق و تفحص است اما ظاهرا و مطابق آمار و اعدادی که معاون نظارت مجلس ارایه داد، گزارشهای نظارتی مجلس در موارد معدودی به نتیجه رسیده است.

وی تصریح کرد: نظارت، بخش مهم وظیفه قوه مقننه است و اگر این بخش از وظایف مجلس مغفول بماند عملا حوزه نظارت معطل می ماند.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت نامعلوم تحقیق و تفحص‌های ارجاع شده به قوه قضاییه در مجلس نهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..