تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ‌زنی خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل

خوابگاه 400 نفره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل دقایقی پیش با حضور وزیر بهداشت در زابل کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خوابگاه 400 نفره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل با زیربنای 8 هزار و 500 متر مربع در سه طبقه با برآورد هزینه 130 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کلنگ‌زنی شد.
 
همچنین مرکز شیمی درمانی شهرستان زابل به بهره‌برداری رسید.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این خصوص گفت: مبلغ 85 میلیون تومان برای راه‌اندازی و تجهیزات این مرکز هزینه شده است.
 
علی‌اکبر نصیری رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل از افتتاح کلینیک دندانپزشکی زابل با حضور قاضی‌زاده هاشمی نیز خبر داد و گفت: زیربنای این کلینیک 506 متر مربع و هزینه‌ای 700 میلیون تومانی برای آماده خدمت به مردم است.
 
انتهای پیام /ت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ‌زنی خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..