تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست سنگین آلکمار مقابل فاینورد

کد خبر: ۴۳۹۷۴۰

۱۱۱  بازدید

شاگردان فن‌دن بروم در دیداری خانگی شکست سنگینی را مقابل فاینورد متحمل شدند.

خبرگزاری تسنیم: در چارچوب هفته شانزدهم اردویژه هلند، عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال آلکمار در دیداری خانگی با نتیجه سنگین 4 بر صفر مغلوب فاینورد شد. برای فاینورد در این بازی استیون برگویس (11)، سان‌آریه فن‌در هایدن (20)، نیکولای یورگنسن (45) و تونی وی‌ینا (70) موفق به گلزنی شدند.

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با شروع نیمه دوم جای الیاس بالحسنی را در ترکیب آلکمار گرفت اما نتوانست به تیمش برای فرار از این شکست خانگی کمک کند.

فاینورد با این برد 39 امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی اردویژه را استحکام بخشید. شاگردان فن‌دن بروم هم 25 امتیازی باقی ماندند و همچنان در مکان پنجم جدول هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست سنگین آلکمار مقابل فاینورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..