تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردیس امام خمینی (ره) طی هفته آینده رونمایی می شود

کتی از رونمایی سردیس امام خمینی (ره) طی هفته آیند خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ؛ کتی  گفت : سردیس امام راحل (ره) در ابتدای سی متری امام خمینی (ره) باقرشهر رونمایی خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه سردیس امام خمینی (ره) در ابتدای سی متری امام خمینی نصب شده  است ، افزود : سردیس امام خمینی (ره) پس از آماده شدن در محل نصب شد و در حال حاضر در حال آماده سازی پایه این سردیس هستیم .
مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر اظهار داشت : تا کنون برای رونمایی از سردیس امام راحل (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال هزینه شده است که طی هفته آینده رونمایی خواهد شد .
کتی در پایان یادآور شد : یکی از اقدامات مهم و معنوی شهرداری باقرشهر نصب سردیس امام راحل (ره) در یکی از نقاط پرتردد  شهر است که خدارا شاکر هستیم که توانسته ایم برای زنده نگه داشتن یاد امام خمینی (ره) و شهدای اسلام قدمی برداریم .
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردیس امام خمینی (ره) طی هفته آینده رونمایی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..