تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار کتاب «28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان»

«28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان» توسط انتشارات به نشر منتشر شد

انتشار کتاب «28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ انتشارات آستان قدس رضوی برای نخسین بار کتاب «28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان» را منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار داد.
به گزارش روابط عمومی به نشر، این کتاب که تلاش دارد رفتارهای صحیح تربیتی را جایگزین رفتارهای غلط کند، طی 28 فصل، 28 اشتباه متداول تربیتی از جمله دروغ گفتن، منفی نگری، مقایسه کردن، زورگویی، سرزنش کردن و بی وفایی به عهد را معرفی، بررسی و راهکارهای صحیح جایگزین آن ها را معرفی می کند.
این کتاب به والدین می آموزد که استرس های خود را درباره نقش والدینیشان کنترل کنند و در قدم اول به خودشناسی بپردازند چراکه تناقض در فکر، احساس و رفتار والدین در فرایند فرزندپروری بیشترین آسیب ها را برای کودک به دنبال دارد.
این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده، در قطع رقعی و شمارگان یک هزار و 500 نسخه با قیمت 50.000 ریال در دسترس عموم قرار دارد.
علاقه مندان به تهیه کتاب «28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان» می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.
انتهای پیام// ا ه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار کتاب «28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..