تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرندگان مهاجر در تالاب بهشت معصومه قم رهاسازی شدند

سه پرنده آبزی و کنارآبزی مهاجر پس از تیمار و نگهداری توسط دوستداران طبیعت در تالاب بهشت معصومه قم رهاسازی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمدرضا عابدی با اشاره به حضور گسترده پرندگان مهاجر در تالاب‌های استان، اظهار کرد: این پرندگان در مسیر مهاجرت ممکن است با آسیب‌هایی مواجه شوند که قطعا نیازمند امدادرسانی و نگهداری هستند.
 
وی با اشاره به همکاری و مشارکت دوستداران طبیعت در تیمار و نگهداری از حیات وحش آسیب دیده در استان قم، خاطرنشان کرد: سه پرنده آبزی و کنار آبزی مهاجر شامل فلامینگو، حواصیل خاکستری و خوتکای وحشی پس از تیمار و رسیدگی در تالاب بهشت معصومه رهاسازی شدند.
 
رئیس اداره حیات وحش حفاظت محیط زیست استان قم در پایان تصریح کرد: امیدواریم شهروندان عزیز در فصول سرد سال هرچه بیشتر با حیوانات مهربان بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید و یا حیات وحش آسیب دیده موضوع را سریعا با این اداره کل با شماره تلفن 32612981 در جریان بگذارند.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرندگان مهاجر در تالاب بهشت معصومه قم رهاسازی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..