تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب نماینده ایذه و باغملک در مجلس

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974601

نماینده مردم ایذه در برابر واکنش پزشکیان که خواست در رابطه با فوریت موضوع هم کلامی بگوید،‌گفت: در مورد فوریت موضوع من فقط وقت گرفتم که این پیام تبریک را بگویم. من موافق هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب:پس از آنکه در آبان ماه نمایندگان مجلس طرح «شفافیت دریافتی مدیران» را رد کردند، دوباره پای حقوق های نجومی امروز- یکشنبه، ۲۱ آذر- با یک طرح دیگر به مجلس باز شد .

در این میان هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه نیز در قامت موافق تریبونش باز شد که به جای بیان دلایل موافقتش تمام زمان خود را به تشکر از موفقیت تیم کشتی سینا صنعت ایذه اختصاص داد که با تذکر پزشکیان که ریاست مجلس را برعهده داشت، مواجه شد.

این نماینده مردم ایذه در برابر واکنش پزشکیان که خواست در رابطه با فوریت موضوع هم کلامی بگوید،‌گفت: در مورد فوریت موضوع من فقط وقت گرفتم که این پیام تبریک را بگویم. من موافق هستم.

پزشکیان هم با لحن گله مند خطاب به این نماینده گفت: خدا وکیلی کار درستی نکردید و شما نباید وقت موافق را بگیرید و حرف دیگری بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب نماینده ایذه و باغملک در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..