تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری: استقلال باید آرامش داشته باشد

کد خبر: ۴۳۹۶۷۱

۶۸  بازدید

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از زمانی انتقاد نمی‌کنم که چرا از سرمربی انتقاد می‌کند بلکه از او انتظار دارم بحث‌هایش را در جلسه با منصوریان مطرح کند نه در رسانه‌ها.

خبرگزاری فارس: سید رضا افتخاری پیش از شرکت در جلسه هم اندیشی با مهدی تاج در جمع خبرنگاران در مورد جلسه با منصوریان گفت: جلسه خوبی با او داشتیم. منصوریان یکی از مشکلاتش را مطرح کرد و من به آینده این تیم امیدوارم، هواداران هم باید حوصله به خرج بدهند تا تیم ما بتواند کار خودش را در آرامش انجام بدهد.

وی افزود: برخی حاشیه درست می‌کنند و با صحبت‌های بی‌مورد که اعتباری ندارد به باشگاه آسیب می‌رسانند، باشگاه باید آرامش داشته باشد.

افتخاری در مورد انتقادهای زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه از منصوریان گفت: در جلسه‌ای که فردا داریم به یکی از مواردی که در مورد آن بحث خواهیم کرد همین مسئله است، من از زمانی ایراد نمی‌گیرم که چرا انتقاد می‌کند بلکه انتظارم این است که وی به جای مطرح کردن انتقادهایش در رسانه‌ها در جلساتی که با منصوریان برگزار می‌شود صحبت‌هایش را مطرح کند زیرا بیان درس‌ها در رسانه‌ها ممکن است باعث تعابیر مختلفی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری: استقلال باید آرامش داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..