تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد یک میلیارد دلاری صنعت موسیقی از یوتیوب در سال ۲۰۱۶

در طول سال ۲۰۱۶، صنعت موسیقی درآمدی بالغ‌بر یک میلیارد دلار از تبلیغات در وب‌سایت یوتیوب کسب کرده است. 

صنعت موسیقی پس از سال‌ها توانست در یوتیوب به درآمدی درخور توجه دست یابد. طبق گفته‌ی رابرت کینکل، یکی از مدیران یوتیوب؛ پس از ۱۰ سال آمارهای نگران‌کننده‌ی این صنعت، درآمد یک میلیارد دلاری به دست آمده است.

کینکل بر این باور است که سرویس YouTube Red و ثبت‌نام‌های متعدد در سرویس‌های موسیقی، باعث این افزایش درآمد و ثبت رکورد در بخش موسیقی شده است.

این آمار می‌تواند به‌عنوان نشانه‌ای قابل توجه در ارتباط با اکوسیستم یوتیوب برشمرده شود. انواع مدل‌های درآمدی در این وب‌سایت در حال اجرا هستند و موفقیت نسبی تمامی آن‌ها، نشان‌دهنده‌ی آینده‌ی درخشانی برای یوتیوب هستند. مدیر یوتیوب اعتقاد دارد این تنها شروع راه است و در ادامه، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، از تبلیغات سنتی مانند چاپ و تلویزیون و رادیو، به سرویس‌های آنلاین مانند یوتیوب روی خواهند آورد. به عقیده‌ی او، تجارت موسیقی پتانسیل آن را دارد که به‌عنوان تلویزیون مدرن شناخته شود. به‌طور مثال، درآمد موسیقی می‌تواند هم از تبلیغات و هم از ثبت‌نام باشد که در کنار فروش‌های فیزیکی و دیجیتالی، درآمدی فوق‌العاده را برای فعالان رقم خواهد زد.

یوتیوب پس از یازده سال فعالیت، هنوز در حال رشد و رکوردشکنی است و مطمئنا گوگل به‌عنوان صاحب این وب‌سایت، برنامه‌های زیادی برای رشد هرچه بیشتر آن دارد. به هر حال، اگرچه یوتیوب قصد دارد خود را به‌عنوان مرکز تحولات صنعت موسیقی مطرح کند؛ شرکت‌های بزرگ فعال در این صنعت، این وب‌سایت را به خاطر برخی مشکلات تحریم کرده‌اند. البته این مشکلات نمی‌تواند مانع پیشرفت روزانه‌ی این سرویس اشتراک صوت و ویدیو در اینترنت شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد یک میلیارد دلاری صنعت موسیقی از یوتیوب در سال ۲۰۱۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..