تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلسوف فرهنگ، عضو شورای سیاستگذاری اعتلای علوم انسانی شد

فیلسوف فرهنگ، عضو شورای سیاستگذاری اعتلای علوم انسانی شد

به گزارش خبرآنلاین دکتر رضا داوری اردکانی، رئیس فرهنگستان علوم ایران از سوی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، عضو شورای سیاستگذاری «طرح جامع اعتلای علوم انسانی» شد.

رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، اعضای شورای سیاستگذاری «طرح جامع اعتلای علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور» را منصوب کرد.

حسینعلی قبادی، رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، طی احکام جداگانه‌ای رضا داوری اردکانی، محمدرضا بهشتی و غلامرضا اعوانی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری «طرح جامع اعتلای علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور» منصوب کرد.

طرح اعتلای علوم انسانی به سفارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعریف شده و فاز صفر آن به انجام رسیده است. قریب 130 طرح و پروژه تحقیقاتی در چارچوب این طرح تعریف شده که همین دیروز 6 یا 7 پروژه تصویب و کار آن آغاز شده است.

در این بحث بومی‌سازی،‌ کارآمدی، مطابقت علوم انسانی با فرهنگ و ارزش‌ها برای رفع چالش‌های علوم انسانی مدنظر است. نخست دیدگاهی که علوم انسانی موجود به مسائل کشور پاسخگو نیست، دوم تاریخ ورود علوم انسانی به ایران و متناسب نبودن شاخه‌هایی است که وارد کشور شده است،‌ رویکرد سوم گسست مبانی و اصول علوم انسانی به آنچه ما در کشور به عنوان ارزش‌ها قائل هستیم. در طرح اعتلای علوم انسانی هر سه رویکرد مورد توجه قرار می‌گیرد.

/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلسوف فرهنگ، عضو شورای سیاستگذاری اعتلای علوم انسانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..