تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت رئیس‌دفتر رهبر انقلاب از حجت‌الاسلام قرائتی

عیادت رئیس‌دفتر رهبر انقلاب از حجت‌الاسلام قرائتی

فرهنگ > دین و اندیشه - رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از ایشان با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عیادت کرد.

به گزارش خبرآنلاین حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز از روز گذشته به‌ علت عارضه‌ گوارشی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری شده است.

صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از ایشان با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان، از حجت‌الاسلام قرائتی عیادت کرد و در جریان روند مداوای وی قرار گرفت و برای وی دعا و آرزوی سلامتی کرد.

به گفته محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام قرائتی روز گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت که نتیجه عمل وی رضایت‌بخش است.

این مفسر 71 ساله قرآن، تابستان دو سال قبل نیز به دلیل کسالت جزئی در بیماستان بستری شده بود.

/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت رئیس‌دفتر رهبر انقلاب از حجت‌الاسلام قرائتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..