تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت چشمگیر بانک ملی ایران در اولین آزمون علمی کارکنان بانک‌ها

اولین آزمون علمی کارکنان بانک‌ها با هدف ایجاد فضای شور و نشاط علمی، توسعه سطح دانش پایه کارکنان و بازآموزی مباحث آموزشی مشترک، برگزار شد.

کارکنان بانک ملی ایران در 4 عنوان آموزشی از مجموع 8 عنوان آزمون در مباحث مبارزه با پولشویی، امور بین‌الملل (ارزی)، حقوق بانکی و بازاریابی موفق به کسب مقام اول شدند.
در 11 استان اصفهان، البرز، قزوین، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان از مجموع 31 استان نیز همکاران این بانک موفق به اخذ رتبه اول گردیدند.
همچنین رتبه‌های اول در 3 مقطع تحصیلی (دیپلم، فوق دیپلم و دکترا) از مجموع 5 مقطع تحصیلی را نیز کارکنان بانک ملی ایران به دست آوردند.
بانک ملی ایران موفق شد در بین 13 بانک، رتبه سوم میانگین نمرات آزمون را کسب و از تعداد 10 جایگاه نفرات برتر آزمون در شبکه بانکی کشور، 4 رتبه (سوم، چهارم، پنجم و ششم) را کارکنان این بانک به دست آوردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت چشمگیر بانک ملی ایران در اولین آزمون علمی کارکنان بانک‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..