تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

ساعت: 14:28 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974524

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از توع تریاک و حشیش و دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن قلی پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزویناظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی از انتقال و جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یک نفر قاچاقچی در بخش ضیا آباد مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تاکستان پس از بررسی صحت و سقم موضوع و با اتخاذ تدابیر لازم، متهم را شناسایی و دستگیر و مقدار ۱۳ کیلو۸۰۰ گرم مواد مخدر کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در اقدامی دیگر ماموران کلانتری ۲۱ محمودآباد پس از کسب خبر از فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از روستا های حوزه، موضوع شناسایی ودستگیری این سوداگر مرگ در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ قلی پور بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل مورد نظر، با هماهنگی مقام قضایی پس از ورود به منزل و دستگیری فروشنده مواد، در بازرسی از منزل وی مقدار دو کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

وی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..