تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۸ طرح مدرسه‌سازی بنیاد برکت در روستاهای خدابنده/بنیاد برکت فعال در زمینه محرومیت‌زدایی است

ساعت: 13:37 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974356

امام جمعه قیدار گفت: بنیاد برکت به عنوان یکی از نهادهای پیشرو و وابسته به ولایت، در امر محرومیت‌زدایی فعالیت‌های مستمری دارد و تا کنون هشت طرح مدرسه سازی در خدابنده از سوی این بنیاد اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام طالبی امام‌جمعه‌ شهر قیدار در گفت و گو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد: بنیاد برکت یکی از تأثیرگذارترین نهادها در امر خدمت‌رسانی به مناطق محروم در کشور است.

وی افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان خدابنده نیز تاکنون منشأ خدمات قابل‌توجهی بوده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: برکات زیادی را در سطح کشور در نتیجه‌ی فعالیت‌های بنیاد برکت شاهد هستیم.

*مردم مناطق محروم همواره قدردان اقدامات بنیاد برکت هستند

وی با بیان این‌که مردم مناطق محروم همواره قدردان اقدامات بنیاد برکت هستند، ادامه داد: شهرستان خدابنده نیز طی چند سال اخیر از خدمات این بنیاد بی‌بهره نمانده و مردم این منطقه از اقدامات آن در اموری هم‌چون مدرسه‌سازی و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در برخی نقاط محروم، بهرمند شده‌اند.

حجت‌الاسلام طالبی افزود: در شرایط حاضر با وجود مشکلات متعددی که دنیای اسلام با آن‌ها مواجه است، هیچ‌گاه خدمات‌رسانی به مناطق محروم در کشور دچار فراموشی و وقفه نشده است و بنیاد برکت به عنوان یکی از نهادهای پیشرو و وابسته به ولایت، در امر محرومیت‌زدایی فعالیت‌های مستمری دارد.

وی افزود: بنیاد برکت تاکنون ۲۷ طرح مختلف توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، زیربنایی و حمایتی با ۱۰۶۶ میلیارد ریال در مناطق محروم استان زنجان اجرا کرده است.

*اجرای  ۸ طرح مدرسه‌سازی بنیاد برکت در روستاهای خدابنده

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: در این میان ۸ طرح مدرسه‌سازی در روستاهای شهرستان خدابنده در دستور کار بنیاد برکت بوده که این مدارس افتتاح و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی افزود: بنیاد برکت هم‌چنین یک مسجد نیز در روستای کرسف از توابع خدابنده با هزینه یک میلیارد ریال تأسیس کرده است و ساخت و تکمیل حسینیه‌ی روستای سرشبار از توابع خدابنده نیز با هزینه‌ی ۸۰۰ میلیون ریال تحقق یافته است.

شایان ذکر است  بنیاد برکت در راستای اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ۲۰ آذر ۱۳۸۶ توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأسیس شد تا به عنوان یک مجموعه‌ی توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و عام‌المنفعه در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته فعالیت کند.

این بنیاد علاوه بر اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی، در زمینه‌ی توسعه و انجام طرح‌های زیربنایی، فرهنگی، آموزشی، مذهبی و حمایتی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته کشور، مانند طرح های راه‌سازی، پل‌سازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی، مخابراتی، احداث خانه‌ی بهداشت، پاسگاه و حوزه‌ی انتظامی، احداث مسکن محرومین، ساخت و تکمیل بیمارستان، اجرای پروژه‌های آب‌خیزداری و زیرساخت باغبانی، ساخت مدارس، مساجد، حوزه‌های علمیه، دارالقرآن و خانه‌های عالم فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح کشور انجام داده است.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۸ طرح مدرسه‌سازی بنیاد برکت در روستاهای خدابنده/بنیاد برکت فعال در زمینه محرومیت‌زدایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..