تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب گردن آویز طلای جوانان کشور توسط تکواندوکار بوکانی+تصاویر

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974402

تکواندو کار جوان بوکانی برای اولین بار موفق به کسب مدال طلای نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان و همچنین پاراتکواندو کشور در اصفهان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،تکواندو کار جوان بوکانی برای اولین بار موفق به کسب مدال طلای نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان و همچنین پاراتکواندو کشور در اصفهان شد.

کاظم رنجبری تکواندو کار جوان بوکانی در اولین دوره رقابت های تکواندو کشور در رده جوانان که از روز پنج شنبه (17 آذر ماه )  و به مدت سه روز در زرین شهر اصفهان برگزار شد توانست با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی اولین مدال طلای تکواندو بوکان را در رقابت های کشوری به ارمغان آورد.

رنجبری در این رقابت ها که با حضور 306 شرکت کننده در قالب 31 تیم از 29 استان برگزار شد در وزن +75 توانست بر سکوی قهرمانی بایستند و گردن آویز طلا را به گردن بیاویزد.

لازم به ذکر است در این رقابت ها، تکواندوکاران جوان تهرانی با کسب 5 مدال طلا، یک برنز و 73 امتیاز برسکوی قهرمانی ایستادند، هوگوپوشان مازندرانی با کسب 3 مدال طلا، 2 برنز و 53 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم قزوین نیز با دو مدال نقره، یک برنز و 32 امتیاز سوم شدند.

همچنین رنجبری توانست در مسابقات پاراتکواندو کشور نیز که در حاشیه این رقابت ها برگزار شد گردن اویز طلا را برای تکواندوی بوکان به ارمغان آورد.

در این رقابت ها که به حضور 30 شرکت کننده از 10 استان برگزار شد رنجبری در وزن +75 گرم بر سکوی قهرمانی ایستاد و هگو پوشان کرمانی و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.


انتهای پیام/خ
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب گردن آویز طلای جوانان کشور توسط تکواندوکار بوکانی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..