تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعدادهای برتر و نخبگان مشمول خدمت سربازی به بنیاد ملی نحبگان ستادکل نیروهای مسلح معرفی می شوند

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974521

ریس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان غربی؛

ریس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان غربی فلسفه وجودی دفاتر تحقیقات کاربردی ناجا، را نیل به سازمان دانش بنیان عنوان کرد و گفت: استعدادهای برتر و کسانی که احکام نخبگی بنیاد ملی نخبگان دارند با اخذ معرفی نامه از بنیاد و ارائه به بنیاد ملی نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به تخصص و رشته تحصیلی به رده های تحقیقاتی مرتبط معرفی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسدالله مالکی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، ضمن تبریک هفته پژوهش به تمامی پژوهشگران عرصه نظم و امنیت و همچنین پژوهشگران سایر حوزه های دانشی که هدفشان ارتقای جایگاه علمی استان و کشور است گفت: امسال در نیروی انتظامی شعار هفته پژوهش با عنوان پژوهش فناوری بسترساز نظم و امنیت نامگذاری شده است.

وی فلسفه وجودی دفاتر تحقیقات کاربردی ناجا را نیل به سمت سازمان دانش بنیان و یادگیرنده ذکر کرده و خاطرنشان کرد: پلیس دانش بنیان پلیسی پیش بینی کننده است که ضمن شناخت مناسب محیط رویدادها را پیش بینی کرده و بر اساس آن برنامه آینده سازمان را طراحی می کند.

ریس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان افزود: بر اساس نقشه جامع علمی کشور دفاتر تحقیقات کاربردی یکی از شاخه های منظومه تحقیقاتی ناجا بوده و رسالت آنها تولید دانش پلیسی بومی، پاسخ یابی به مسائل حوزه جغرافیایی و حوزه ماموریتی و مطالعه مسائل انتظامی مربوط به نظم و امنیت استان ها می باشد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دفتر تحقیقات کاربردی آذربایجان غربی وظیفه دارد پاسخ های لازم در قبال مسائل و مشکلات احتمالی را یافته و بسترهای لازم برای تصمیم گیری و تصمیم سازی فرماندهان و رده های تخصصی پلیس فراهم کند اظهار داشت: در همین راستا این دفتر علاوه بر مطالعات حوزه جغرافیای انتظامی استان، بررسی مسائل مرتبط با حوزه اقوام ایرانی نظم و امنیت را در قالب حوزه مطالعات ملی در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه به اجرای طرح های تحقیقاتی ، تالیف و ترجمه کتاب ، حمایت از پایان نامه های دانشجویی و رساله های دکتری اشاره کرد و گفت: برگزاری اتاق های فکر ، میزگردهای علمی ، برگزاری و مشارکت در همایش های علمی ، سخنرانی های علمی ، تولید فصلنامه های علمی تخصصی و برپایی نمایشگاه های دانشی نسبت به تولید دانش پلیسی در حوزه های یادشده را از دیگر اقدامات این دفتر برشمرد.

مالکی افزود: در راستای فعالیت های عنوان شده این دفتر از ابتدای سالجاری چند طرح پژوهشی تالیف کتاب و تولید مقاله علمی را به انجام رسانده که از مهمترین آنها می توان به تالیف کتاب روز شمار دفاع مقدس فرماندهی اتظامی استان اشاره کرد که تا پایان سالجاری به اتمام خواهد رسید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاهی پژوهشگران دانش آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند با مراجعه به دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان به لحاظ تخصص و رشته تحصیلی خود نسبت به انتخاب موضوع از اولویت های پژوهشی پس از صدور مجوز با این دفتر همکاری نمایند تصریح کرد: استعدادهای برتر و کسانی که احکام نخبگی بنیاد ملی نخبگان دارند با اخذ معرفی نامه از بنیاد و ارائه به بنیاد ملی نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به تخصص و رشته تحصیلی به رده های تحقیقاتی مرتبط معرفی می شوند.

وی حضور فعال در برنامه های پیش بینی شده ستاد برگزاری هفته پژوهش استان مشارکت در برپایی نمایشگاه علمی رونمایی از دستاوردهای علمی برگزاری سخنرانی علمی برگزاری اتاق فکر برگزاری نشست خبری و انعقاد تفاهم نامه همکاری با مراکز علمی را از مهمترین برنامه های هفته پژوهش دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان برشمرد.

ریس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان غربی در پایان از پژوهشگران علاقه مند به حوزه نظم و امنیت دعوت بعمل آورد تا از دستاوردهای دانشی این دفتر در نمایشگاه هفته پژوهش استان واقع در محل اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی بازدید بعمل آورده و مشاوره های لازم پیرامون همکاری علمی را اخذ کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعدادهای برتر و نخبگان مشمول خدمت سربازی به بنیاد ملی نحبگان ستادکل نیروهای مسلح معرفی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..