تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرش قرمز دولت آذربایجان برای نتانیاهو ننگی ابدی و تاریخی برای یک کشور مسلمان هست

ساعت: 14:55 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974516

امام جمعه سراب در خصوص پیامدهای این سفر نیز اظهار کرد: قطعاً انجام چنین سفری به یک کشور مسلمان در همسایگی ایران و پیوند روابط دوستانه اسرائیل و آذربایجان می تواند حساسیت های ایران در منطقه را نیز برجسته تر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, حجت الاسلام والمسلمین اکرمی, امام جمعه سراب در واکنش به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خبر ورود نخست وزیر آدمکش وکودک کش وغاصب  زمین های فلسطینیان بر یک کشور اسلامی و شیعه آذربایجان که به دنبال نوکری عربستان در مقابل آمریکا و اسرائیل هست یکی از دردناک ترین خبرها ست.

وی اظهار داشت: این سفر نتانیاهو به جمهوری آذربایجان یک روز سیاه و ننگین  در پرونده دولتمردان آذربایجان خواهد شد.

اکرمی با ابراز تاسف از اینکه کشورهای مسلمان به جای محکوم کردن و تحریم اسرائیل فرش قرمز زیر پاهای جنایتکاران صدرا و شکیلا  پهن می کنند ابراز امیدواری کرد : دولت های مسلمان در مقابل دهن کجی ها  واکنش نشان دهند و اسراییل را تحریم و روابط خود را با اسراییل قطع کنند.

امام جمعه سراب ادامه داد: آفت بسیار بزرگی است که حاکمان کشوری مسلمان، برای جلادی همچون نخست وزیر رژیم صهیونیستی، فرش قرمز پهن کنندکه هرجا که قدم بگذارد جز خسران و ضرر عاید دیگری ندارد.

وی تصریح کرد: دولت آذربایجان باید در مقابل ملت های آزادیخواه و ملت غیور آذربایجان پاسخگو باشند و قطعا این دولت از این اقدام پشیمان خواهد شد و در صورت تحقق این سفر پشیمانی سودی نخواهد داشت.

امام جمعه سراب تاکید کرد: کشورهای مسلمان در روابط خود با جمهوری آذربایجان تجدید کنند و ما از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان مجلس انتظار داریم در مقابل  دهن کجی این همسایه  پاسخ مناسبی را داشته باشند .

اکرمی با تقدیر از اجتماع اعتراضی دانشجویان در سراب ابراز امیدواری کرد: کشورهای مسلمان از رفتارهای ننگین عربستان و جمهوری آذربایجان درس عبرت بگیرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب در خصوص پیامدهای این سفر نیز اظهار کرد: قطعاً انجام چنین سفری به یک کشور مسلمان در همسایگی ایران و پیوند روابط دوستانه اسرائیل و آذربایجان می تواند حساسیت های ایران در منطقه را نیز برجسته تر کند.

وی در پایان با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با اینکه اسراییل باید از صحنه روز گار محو شود گفت: دست و پاز دن اسراییل برای جلوگیری از حکومت خود که رو به زوال هست و مقام معظم رهبری نیز فرمودند: اسراییل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید گواه بر این مطلب است.

امام جمعه سراب در پایان اظهار داشت: ما از طرف مردم ولایتمدار سراب این مسافرت و این میزبانی را شدیدا محکوم می کنیم.

انتهای پیا/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرش قرمز دولت آذربایجان برای نتانیاهو ننگی ابدی و تاریخی برای یک کشور مسلمان هست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..