تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلیشکاری که با 10 هزار تومان به مسابقات جهانی رفت/ خلیلی به جای شرکت در اردوی آمادگی، کارگری کرد!

ساعت: 15:18 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 974497

آلیشکار و عنوان دار آسیای این رشته گفت: آلیشکاران همراه من از اینکه در مسابقات جهانی تنها 10 هزار تومان در جیب داشتم، مطلع هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، کارگری آلیشکار و عنوان دار آسیایی این رشته در زمان برگزاری اردوهای آمادگی مسابقات، با رسانه ای شدن این موضوع توسط رسانه ها و کانال های تلگرامی باعث برخی چالش ها در زمینه های ورزشی استان و شهرستان شد و ما برای روشن تر شدن این موضوع به پای درد و دل های این ورزشکار نشستیم و مصاحبه ذیل بخشی از گفتگوی صمیمی ما با خلیلی می باشد.

از چه سنی شروع به ورزش کردی؟

با توجه به اینکه به ورزش به خصوص کشتی علاقه زیادی داشتم، با پشتیبانی خانواده خود از سن 12 سالگی به ورزش کشتی آزاد مشغول شدم.

ورودت به آلیش از کی بود؟

با پرداختن به رشته کشتی آزاد، با آشنا شدن با کشتی آلیش به این رشته علاقه مند شدم و در سال 89 تصمیم به ورد به این رشته کردم.

چی شد که به تیم ملی دعوت شدی؟

مسابقات کشوری مقام اوردم و به تیم ملی دعوت شدم.

 در چه مسابقاتی شرکت کردی و چه عناوینی دست یافتی؟

اگر مسابقات را در سه سطح استانی، کشوری و جهانی سطح بندی کنیم، من در مسابقات جهانی ترکمنستان، مسابقات اسیایی گنبد، مسابقات جهانی قرقیزستان تورنمنت گمیشان لیگ کشوری شرکت کردم و در چند دوره، مقام اول کشوری را بدست آوردم.

 در این عرصه با چ مشکلاتی روبرو بودی؟

مسلما و بی شک برای ادامه هر کاری نیاز به تامین مخارج هستیم و چون من بیکار هستم، یکی از دغدغه های اصلی من تامین مخارج مسابقات است.

و یادآور می شوم که به خاطر مسابقات جهان هم کارگری، بنایی و کاشی کاری می کردم همچنین حتی برای ورزش طلاهای خانمم را فروختم.

مشکلات به اینجا ختم نمیشه و حتی در اردوی مسابقات جهانی داود عوض زاده و خلیل پشتیبان در جریان بودن که با 10 هزارتومان پول رفته بودم.

 برای آینده چه تصمیماتی داری؟

اگر بخواهم در یک جمله بگم، می گم نه؛ چون ناامیدم.

 مدرک تحصیلی؟

دیپلم

چرا ادامه تحصیل ندادی؟

بارها تلاش کردم ولی با توجه به این که متاهل هستم، تمام سعی خود را برای تامین مایحتاج خانواده خود کردم و همانطور که می دانید حقوق کارگری کفاف زندگی راه هم نمی دهد تا برسد هزینه دانشگاه و ...

 آیا برای پیدا کردن شغل تلاشی هم کردی؟

بله، خیلی زیاد ولی در این زمینه موفق نشدم.

مخارج زندگی رو چطور تامین میکنی؟

باوجه به اینکه مستاجرم، هم خرج خانه هم اجاره خانه را با کارگری و پول یارانه تامین می کنم.

از مسئولین چه توقعی داری؟

در زمینه ورزشی حمایتم کنند و برای کاهش دغدغه های فکری من در زمینه های ورزشی زمینه مشغول به کار شدن من را مهیا کنند.

 

khalili_1.jpg

khalili_2.jpg

khalili_3.jpg

khalili_4.jpg

khalili_5.jpg

khalili_6.jpg

khalili_7.jpg

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلیشکاری که با 10 هزار تومان به مسابقات جهانی رفت/ خلیلی به جای شرکت در اردوی آمادگی، کارگری کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..