تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهدای شهر ایور نهم دی‌ماه برگزار می‌شود

ساعت: 15:04 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 973881

بیست و پنجمین یادواره 19 شهید والامقام شهر ایور روز پنج شنبه نهم دی‌ماه در محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری گرمه، مکرمی معاون فرماندار شهرستان گرمه در جلسه کارگروه ایثار و شهادت  با بیان این مطلب افزود: عزت و سرافرازی امروز جامعه مرهون جان‌نثاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس به‌عنوان ماندگارترین دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است و این دوران به ملت ما به‌ویژه نسل جوان درس استقامت، پایمردی و شجاعت آموخت و کارنامه درخشانی که مردم از آن دوران به ثبت رسانده‌اند در همیشه تاریخ خواهد درخشید.

مکرمی مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان نمود و اظهار داشت: حفظ و ترویج این فرهنگ، وظیفه همه مسئولین و متولیان است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، باعث پویایی جامعه و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان گرمه خاطرنشان ساخت: بیست و پنجمین یادواره 19 شهید والامقام شهر ایور روز پنج شنبه نهم دی‌ماه در محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهدای شهر ایور نهم دی‌ماه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..