تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی رئیس دامپزشکی کهگیلویه مورد تعرض افراد ناشناس قرار گرفت +تصاویر

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 973852

با جمع آوری مرغ فروشی های زنده کهگیلویه افراد ناشناسی بر خودروی رییس دامپزشکی اسید پاشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه بخری شهرستان کهگیلویه، افراد ناشناس بر روی خودروی رئیس دامپزشکی کهگیلویه اسید پاشیدند.

کرم الله کیانی نسب اظهارداشت: فرد یا افراد ناشناس به خودروی شخصی ام که در حیاط منزل مسکونی پارک بود اسیدپاشیدند و متواری شدند.

رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه با بیان اینکه این حادثه به جمع آوری مرغ فروشی های شهرستان مرتبط است؛ گفت: در راستای مبارزه با بیماری انفلوانزای فوق حاد پرندگان و طبق مصوبه شورای تامین کلیه مرغ فروشی های زنده در سطح شهرستان کهگیلویه با تصویب شورای تامین توسط اکیپ ویژه شورای سلامت و متشکل از مرکز بهداشت،محیط زیست، دامپزشکی وصنعت و معدن باهمکاری نیروی انتظامی پلمپ شدند.

کیانی در همین خصوص گفت: در سالهای گذشته نیز با تهدید افراد ناشناس در هنگام پلمپ مرغ فروشی ها روبروشده ایم که پرونده های آن هم اکنون دردست اقدام می باشد.

وی باتقدیر از دادستان محترم، نیروی انتظامی وشورای تامین شهرستان خواستار برخورد جدی و شناسایی متخلفان شد.

کیانی درپایان افزود:بیش از ۵۰مرغ فروشی در شهرستان کهگیلویه جمع آوری شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی رئیس دامپزشکی کهگیلویه مورد تعرض افراد ناشناس قرار گرفت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..