تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی و ساخت یک اسمارت‌فون با صفحه نمایش خمیده

سال ۲۰۱۶ را می‌توان برای شیائومی یک سال موفقیت آمیز دانست، این شرکت علاوه بر معرفی چند مدل اسمارت‌فون توانست نبوغ خود را با معرفی تولیداتی خاص به نمایش بگذارد. مسلما شیائومی Mi Mix یکی از این محصولات و جالب توجه‌ترین تولید شیائومی در سال ۲۰۱۶ است. این اسمارت‌فون با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۳ درصد و برخی از فناوری‌های جدید که پیش‌تر شاهد آن نبوده‌ایم وارد بازار شد. به نظر می‌رسد، معرفی Mi Mix اولین قدم شیائومی در ساخت اسمارت‌فون‌های نوآورانه و متفاوت است زیرا به تازگی تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد به زودی شاهد یک اسمارت‌فون با نمایشگر خمیده از سمت شیائومی خواهیم بود.

اگر نگاهی به این تصویر بیندازیم می‌توانیم یک اسمارت‌فون جدید را ببینیم که در حال اجرای اندروید با رابط کاربری Miui 8 است. نکته جالب این تصویر خمیده بودن نمایشگر آن است. شاید تصور کنید این خمیدگی مشابه آنچه در ال‌جی جی‌فلکس و جی‌فلکس ۲ دیدیم، باشد اما آنچه از تصویر مشخص است ظاهرا در دو سمت نمایشگر بدنه مسطح خواهد بود. این نخستین تصویری است که ساخت چنین محصولی از جانب شیائومی را نوید می‌دهد، این درحالی است که تصور می‌شد چنین طراحی را در ال‌جی G Flex 3 شاهد باشیم. از آنجا که این تصویر اسمارت‌فون را به صورت کامل نشان نمی‌دهد، نمی‌توان ضخامت، حاشیه و وجود و یا عدم وجود کلید فیزیکی را بیان کرد.

به هر حال نکته جالب وجود چنین اسمارت‌فونی در این است که اگر افراد انتظار معرفی دستگاه‌های خلاقانه و متفاوت را از شیائومی ندارند؛ اما شیائومی مصمم است که در بازار اسمارت‌فون‌های متفاوت نیز حضور داشته باشد. متاسفانه اطلاعات بیش‌تری از این اسمارت‌فون در دسترس نیست اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم در آینده‌ای نزدیک شاهد درز اطلاعات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون باشیم.

xiaomi-curved-display-smartphone-leak_1

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی و ساخت یک اسمارت‌فون با صفحه نمایش خمیده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..