تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید

مجله آشپزی مثبت: یکی از خورش های سنتی ایرانی ها، خورش مسما بادمجان است، این خورش را درست کنید و کنارش برنج آبکشی بگذارید. می بینید که یک وعده فوق العاده برای خود و خانواده مهیا کرده اید.

۶۰۰ گرم گوشت ۱۰ عدد بادمجان قلمی ۱۰ عدد گوجه گیلاسی   ۳ ق س رب گوجه‌فرنگی  ۲ عدد  پیاز خرد شده روغن به میزان لازم ۱ ق م  نمک ۳ ق س پیازداغ ۱ ق م  فلفل قرمز ۱ ق م زردچوبه ۲ پیمانه آب جوش ۱۰ عدد فلفل قلمی

مسما بادمجان با گوشت

 

۱ ابتدا بادمجان‌ها را پوست گرفته، قسمت سر آنها را نگه دارید و در روغن سرخ کنید. گوجه گیلاسی و فلفل قلمی را هم بعد از شستن، کمی در روغن تفت دهید و از صافی رد کنید تا روغن اضافی‌شان گرفته شود.

۲ پیازهای خرد شده را با کمی روغن و زردچوبه تفت دهید. سپس گوشت را به تکه‌های درشت خرد و به پیاز اضافه کنید تا کمی رنگ گوشت عوض شود. آب جوش را هم افزوده و بعد حرارت را کم کنید. البته حدود ۳ ساعت زمان می‌برد تا  گوشت پخته شود.

۳ رب را در  روغن تفت دهید و همراه نمک و فلفل  به مواد اضافه و مخلوط کنید. وقتی آب گوشت تمام شد و خورش به روغن افتاد، بادمجان‌های سرخ شده را همراه پیازداغ روی گوشت قرار دهید و شعله خورش را که آماده شده خاموش کنید. این خورش را با برنج آبکش شده سرو کنید.

زیباجو

حتما بخوانید :   توصیه هایی برای مصرف گوجه سبز و چغاله بادام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..