تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : الویت با بهداشت است نه آرایش!

ماهنامه دیده بان – مریم ناظران: وقتی با الهه حصاری مصاحبه کردیم، هنوز سریال هشت و نیم دقیقه تمام نشده بود. حالا در ماهی هستیم که به شب یلدا منتهی می شود.

بنابراین نویسنده فیلمنامه هوشمندانه اسم کاراکترش در سریال را یلدا گذاشت و ما هم به موقع با او مصاحبه کردیم. البته این مصاحبه، مصاحبه ما با یلدای ۱۸ ساله نیست. ما با الهه حصاری مصاحبه کردیم که کمی بزرگ تر و البته ورزشکار و مربی ورزش است.

الهه حصاری، بازیگر جوان سینما که البته حتی جوان تر از آنچه هست دیده می شود، این روزها اولین حضورش در تلویزیون را از سر گذارند و در آستانه شب یلدا در نقش یلدای سریال هشت و نیم دقیقه ظاهر شد.

نقشی که خودش آن را خیلی جذاب می داند و در نظر بینندگان تلویزیونی هم همین گونه دیده شد. همان طوری که دیدید او نقش دختر ۱۸ ساله ای را بازی کرد که فراتر از استانداردهای تلویزیون عاشق می شود و همین موضوع یکی از دلایل جذابیت این نقش بود.

 

الویت با بهداشت است نه آرایش

خودش می گوید: «یکی از جذابیت هایی که این نقش دارد این است که در شرایط و موقعیت های مختلفی قرار می گیرد و همچنین تغییر شخصیت هایی هم دارد و به نوعی پر از نوسان و تغییر است. اگر بخواهم در یک جمله یلدای قصه هشت و نیم دقیقه را تعریف کنم، او یک دختر ساده، زلال و عاشق است و اصلا نه به پول و نه هیچ چیز دیگری فکر نمی کند و د رحالی که در قصه تقریبا ۱۸ سال دارد عاشق می شود، به عشقش اعتقاد دارد و باور دارد که این عشق واقعی است.»

یلدای هشت و نیم دقیقه یا همان الهه حصاری یک بانوی ورزشکار و مربی وزش است. بنابراین می شود با او درباره همه مقوله های مرتبط با تندرستی حرف زد. البته ما با او درباره مسائلی که به نام آرایشی و بهداشتی شناخته می شوند حرف زدیم. هر چند او معتقد است بهداشت بر آرایش اولویت دارد.

بهداشت و آرایش


در اغلب جاها کلمه بهداشتی در کنار آرایشی می آید یا برعکس. یعنی مثلا می گوییم لوازم آرایشی بهداشتی و من از بین این دو فکر می کنم الویت با بهداشت است نه آرایش. همان طوری که گفتم با آرایش کردن هم مخالف نیستم و به نظرم آرایش برای خانم هاست ولی باز هم تکرار می کنم اول باید بهداشت پوست رعایت و سلامت پوست تضمین شود و بعد کرم پودر و پن کیک و چیزهایی از این دست روی پوست بیاید. هرکس هم باید کاری را انجام بدهد که با آن احساس بهتری نسبت به خودش دارد.

 اصل پوست است


برای اینکه حتی با آرایش کم خوب جلوه کنید، موضوع مهم و اصلی خود پوست است. البته هر پوستی یک عیبی دارد و همان طوری که گفته اند گل بی عیب خداست. هر صورتی یکی عیبی دارد اما مهم این است که بیس کار یا همان پوست صورت شفافیت و بشاشیت داشته باشد و این مهم بر می گردد به تغذیه و ورزش.

حتما بخوانید :   زیباجو : با خیال راحت برنزه شوید

 

الویت با بهداشت است نه آرایش

من خودم مربی ورزش هستم و می دانم ورزش و خواب درست و تغذیه و خوردن میوه و آبمیوه و سبزیجات خیلی خیلی تاثیر دارد روی سلامتی و بالطبع سلامیت و شفافیت پوست. همان طوری که می دانید کبد سالم خیلی تاثیر دارد روی پوست و خوردن غذاهای سالم و ورزش کردن خیلی کمک می کند به داشتن کبد سالم. زدن کردم های ضدآفتاب و مرطوب کننده مناسب پوست خیلی کمک می کند به داشتن پوست سالم و با داشتن پوست سالم و شفاف و بشاش شما زیبا جلوه می کنید.

ورزش و زیبایی


نباید فکر کنیم که باید ورزش کنی تا زیباتر شویم. ما ورزش درست و اصولی انجام می دهیم تا به سلامت خودمان کمک کنیم. وقتی می گویم ورزش لزوما منظورم ورزش های سخت و شدید نیست که ورزشکاران حرفه ای در حد المپیک انجام می دهند. آن ورزش ها سختی ها و شکل خاص خودش را دارد.

اینکه در اینجا می گویم ورزش منظورم همین ورزش های نسبتا طبیعی است که همه انسان ها باید به طور منظم انجام بدهند تا سالم تر باشند. سه روز روزش در هفته، آن هم ورزش های هوازی مثل شنا و پیاده روی یا راه رفتن روی تردمیل می تواند کمک کند که جریان خون در تمام بدن با شدت مناسب انجام شود و خون در جا نماند. ورزش نکردن و جریان نیافتن مناسب خون باعث اتفاقات بدی می شود که الان متاسفانه در جوان هایمان هم داریم می بینیم.

من مربی ورزش هستم


من مربی ورزش هستم و ورزش جزو زندگی من است. مواقعی هم که در سر کار بودم به خصوص سر همین سریال هشت و نیم، در جاهایی از لوکیشن جایی را برای ورزش پیدا می کردم، به خصوص یوگا که وسیله خاصی نمی خواهد و می توانی به تنهایی و راحتی انجامش بدهی. من سر فیلمبرداری سریال که معمولا وقتگیر هم هست و طول می کشد، یک اتاق خالی پیدا می کردم و این حرکات را انجام می دادم چون واقعا نمی توانم در طول روز هیچ حرکتی را انجام ندهم. اگر یک روز شب بشود و من ورزش نکرده باشم حس بدی دارم و انگار عذاب وجدان می گیرم.

 
مهم ترین تاثیری هم که ورزش روی آدمی دارد تاثیر روی تناسب اندام است و بعد اینکه، اگر خون در بدن تان به درستی و با ضربان درست جریان داشته باشد روی سلامتی و زیبایی و شفافیت پوست هم تاثیر دارد. همان طوری که پیش تر هم گفتم، ضربان مناسب قلب و حرکت درست و سالم خون در بدن باعث باز شدن منافذ پوست و سلامت و شفافیت آن می شود.

حتما بخوانید :   زیباجو : کارت عروسی از دختر اردوغان و کیت میدلتون تا ملیکا و شیلا خداداد

کارکردن در خانه ورزش نیست!


بعضی ها می گویند ما در خانه مان هم ورزش می کنیم. چون همه اش در حال کارکردن هستیم. این ورزش نیست. برای ورزش کردن شما باید کفش و لباس مناسب بپوشید و تمرکز داشته باشید. بعضی ها می گویند ما از خانه مان تا محل کارمان را پیاده روی می کنیم. درست است که این هم موثر است اما کامل نیست چون وقتی که دارید پیاده روی می کنید، شکم باید منقبض باشد، ستون فقرات صاف باشد، دم و بازدم درست انجام شود و این می شود پیاده روی درست. این پیاده روی حداقل یک ساعت در روز باید انجام شود و شما احساس کنید که جریان خون و ضربان قلب تان بالارفته است و آن آدرنالینی که باید ترشح شود، ترشح شده است.

بازی در نقش یک ورزشکار


خیلی دوست دارم که یک بار یک نقش به من پیشنهاد شود که نقش یک ورزشکار حرفه ای را بازی کنم. نمی دانم این اتفاق می افتد یا نه و اصولا هم آدمی نیستم که بگویم مطلق و حتما این اتفاق در آینده می افتد و همه چیز را می سپارم به خدا. امیدوارم که این اتفاق بیافتد. البته به خاطر موازین کشور عزیزمان محدودیت های هم در ارتباط با ورزش بانوان هست که شاید به همین دلیل هم هست که کسی به دنبال ساخت فیلمی در این رابطه ها نمی رود. در حالی که به نظرم می شود این کار را کرد چون ورزشکاران بانوی ما با همین شرایط مقام های خوبی را در دنیا به آورده اند. البته کار یک  کمی سخت تر است، مان طوری که کار قهرمانان عزیز ما هم سخت تر بود.

 

الویت با بهداشت است نه آرایش

ناگفته نماند که اگر قرار باشد داستان زندگی واقعی قهرمانی را بازی کنم نمی دانم شبیه کدامیک از قهرمانان هستم که جای او بازی کنم.

خدا انسان را زیبا آفرید


نظر قلبی من این است که همه آدم های روی زمین زیبایی دارند و خداوند همه انسان ها را زیبا آفریده ست خصوصا خانم ها که همه شان زیبا هستند. هر انسانی هم سلیقه خودش را دارد و ممکن است یک نفر برود جلوی آینه و مدلی خوشحالی باشد که من با آن مدلی خوشحالی نیستم چون مدل من نیست و شاید به من نمی آید. بنابراین نمی شود گفت که برای کی چه مدلی بهتر است. من ترجیح می دهم همه حواسم به خودم باشد تا سلامتی ذهن و بدن خودم را حفظ کنم.

نسبتا عطرباز


من خیلی عطر دوست دارم. برند مورد علاقه من هم لانکوم و جی وان چی هست. دیور را هم خیلی دوست دارم و هر محصول جدیدی هم که تولید می کند را دوست دارم که داشته باشم. آنقدر عطر دوست دارم که شاید حتی بشود گفت عطرباز هستم.

حتما بخوانید :   لباس های مد شده در تابستان امسال

انتخاب عطر مناسب، به فصل، زمان و مکانی که در آن قرار است حضور داشته باشیم هم ربط دارد. بعضی عطرها هستند که گرم تر و سنگین تر هستند و از آنها در میهمانی یا مراسمی که می خواهیم طولانی تر بمانیم استفاده می شود. عطرهایی که سردتر و خنک تر هستند معمولا سریع تر می پرند و نمی مانند. البته از آنجایی که من مدام در حال شارژ کردن عطر به خودم هستم عطرهای سرد من هم می مانند.

 
هنگام ورزش و قبل و بعد از آن هم از یک سری بادی اسپلش استفاده می کنم که مخصوص بدن است و الکل هم ندارد بنابراین برای پوست هم ضرری ندارد. اینها مخصوص ورزش هستند و می توانیم هنگام ورزش در باشگاه از آن استفاده کنیم تا همواره خوشبو باشیم.

درباره نقش یلدا در هشت و نیم دقیقه


وقتی که به من نقش یلدا پیشنهاد شد، چون قرار بود اولین حضورم در تلویزیون باشد، برایم خیلی مهم بود که فیلمنامه و نقش به چه شکلی هست. وقتی چند قسمت از فیلمنامه را خواندم و روند اصلی قصه را متوجه شدم، شخصیت یلدا را بسیار دوست داشتم و به شدت دوست داشتم که آن را بازی کنم. یکی از جذابیت هایی که این نقش دارد این است که در شرایط و موقعیت های مختلفی قرار می گیرد و همچنین تغییر شخصیت هایی هم دارد که به نوعی پر از نوسان و تغییر است. در این فیلمنامه ما همیشه یلدا را یک جور نمی بینیم و پر از تغییرات اخلاقی و رفتاری است.

 

الویت با بهداشت است نه آرایش

 
اگر بخواهم در یک جمله یلدای قصه هشت و نیم دقیقه را تعریف کنم، او یک دختر ساده، زلال و عاشق است و اصلا نه به پول و نه هیچ چیز دیگری فکر نمی کند و در حالی که در قصه تقریبا ۱۸ سال دارد عاشق می شود، به عشقش اعتقاد دارد و باور دارد که این عشق واقعی است. او این خلوص نیت را دارد و تا پایان کار همین حالت را پیش می برد و زلال است اما هم خودش و هم خانواده اش در نقاطی از قصه سورپرایز می شوند و اتفاقات جالبی هم برای او و خانواده اش می افتد. البته الان که من دارم این صحبت ها را می کنم نوزدهمین قسمت از این سریال است.

 
خدا را شکر خیلی فیدبک های مثبتی از این سریال گرفته ام و خدا را شکر خیلی خوب دیده شده و خیلی خوشحالم که در این کار خوب حضور داشتم و از آقای مفید تهیه کننده کار و آقای شهرام شاه حسینی کارگردان آن و تمام بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند و همه عوامل کار که خیلی خیلی زحمت کشیدند کمال تشکر را دارم و یک خسته نباشید گرم به همه آنها می گویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : الویت با بهداشت است نه آرایش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..