تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف زود هنگام قادریان از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان

به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی وزن های غیر المپیکی از روز گذشته در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده و امروز - یکشنبه - به پایان می رسد.
امروز رقابت وزن های 80 کیلوگرم کشتی فرنگی و 70 کیلوگرم کشتی آزاد برگزار می شود.
در وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی که 27 نفر وزن کشی کرده اند، «یوسف قادریان» در دور نخست برابر «آلکس میشل بیوربرگ کسیدیس» از سوئد اسیر فن تندر این حریف ناشناخته سوئدی شد و با نتیجه 11 بر 2 (امتیاز عالی) مغلوب شد.
کسیدیس سوئدی در مرحله یک هشتم نهایی با شکست 11 بر 2 برابر رفیق حسن اف از جمهوری آذربایجان موجب حذف قادریان از پیکارهای قهرمانی جهان شد تا شاگردان علی اشکانی سرمربی جدید و جوان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دست خالی از مجارستان بازگردند.
قادریان مدال برنز رقابت های جهانی سال 2015 را در کارنامه دارد.
ورزشی**1067** 1701
خبرنگار: رضا رمضانی* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف زود هنگام قادریان از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..