تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلستان میزبان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان کشور

قربان توسن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها از دوم دی آغاز می شود و تیم های شرکت کننده تا ششم این ماه برای کسب صدرنشینی گروه با هم رقابت خواهند کرد.
وی بیان کرد: در رقابت های گروه اول که به میزبانی هاوش گنبدکاووس در علی آبادکتول برگزار می شود، تیم های سایپا و پارسه تهران، صالحین ورامین، کاله مازندران و شهرداری اراک نیز حضور دارند.
نایب رئیس هیات والیبال گلستان افزود: رقابت های گروه دوم با حضور تیم های پیکان و بانک سرمایه تهران، خاتم اردکان یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و سازمان عمران شهرداری ساری در بابلسر برگزار می شود.
وی ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون، درپایان مسابقات مرحله مقدماتی چهار تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.
توسن گفت: تیم والیبال بزرگسالان هاوش در لیگ برتر حضور دارد و استمرار فعالیت این باشگاه در رده های سنی پایه می تواند منجر به شناسایی استعدادها و پرورش بازیکنان شایسته برای استفاده در تیم بزرگسالان شود.
وی به برنامه استعدادیابی این هیات نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر، برگزاری برنامه مستمر استعدادیابی در پنجشنبه هر هفته، لیگ رده های سنی نوجوانان و جوانان نیز در حال برگزاری است.
به گفته وی؛ این رقابت ها با حضور 12 تیم در لیگ نوجوانان و 10 تیم در رده سنی جوانان در حال برگزاری است و در پایان این رقابت ها، نفرات شاخص و برتر تیم ها برای تشکیل تیم استان گلستان به اردوی آماده سازی دعوت می شوند.
وی افزود: نفرات برتر و عضو تیم استان با اردوهای مستمر و تمرینات منظم برای حضوری پرقدرت در رقابت های قهرمانی رده های سنی کشور که سال آینده برگزار می شود، آماده خواهند شد.
نایب رئیس هیات والیبال گلستان همچنین به لیگ دسته اول بانوان کشور اشاره کرد و گفت: تیم المان سازه استرآباد گلستان، در این رقابت های 13 تیمی که اواخر دی ماه آغاز می شود، شرکت خواهد کرد.
توسن ادامه داد: افلاک لرستان، یگانه یادآور آفرینش تهران، شهرداری تبریز، طوبی زنجان، معرفت فریدونکنار، شهرداری اراک، شورای شهر و شهرداری کرج، آکادمی مدرن خراسان رضوی، بانک شهر تهران، ایران زمین مازندران، ریاضی تهران و لاستیک بارز کرمان ، دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها هستند.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلستان میزبان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..