تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیابی شش فوتسالیست تیم دانش‌آموزی به لیست نهایی تیم‌ملی امید ایران

راهیابی شش فوتسالیست تیم دانش‌آموزی به لیست نهایی تیم‌ملی امید ایران

ورزش > دیگر ورزشها - شش بازیکن تیم‌های‌ فوتسال دانش‌آموزی به تیم‌ملی امید ایران راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم‌ملی امید فوتسال ایران از ماه گذشته کار خود را آغاز کرده و در حال آماده‌سازی برای شرکت در رقابت‌های زیر 20 سال آسیا است که به همین منظور علی صانعی سرمربی این تیم پس از تست حدود 200 فوتسالیست جوان و مستعد ، نهایتاً 20 بازیکن برای بازی با روسیه و دیدارهای تدارکاتی آتی به خدمت گرفته است .

در لیست سرمربی تیم ‌ملی امید نام شش بازیکن تیم‌های منتخب دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و آذربایجان‌شرقی به چشم می‌خورد که پیش از دعوت به تیم‌ملی در رقابت‌های جام‌جهانی دانش‌آموزی ایتالیا 2014 و کرواسی 2016 به عنوان بازیکن بومی و یا یار کمکی در غالب این تیم‌ها حضور داشته و به عنوان نایب قهرمانی دانش‌آموزان جهان دست یافته بودند .

بهنام فعال ، توحید لطفی ، ابوالفضل شهبازی ، هاشم سجادیان ، سجاد امانی و سینا صمدی در تیم‌ملی امید در دو بازی دوستانه اخیر برابر روسیه نیز خوش درخشیدند و غالباً شاکله اصلی تیم‌ملی را به خود اختصاص داده بودند .

گفتنی است توحید لطفی دانش آموز آذربایجان شرقی در بازی ایران و روسیه بازوبند تیم ملی را نیز بر بازو بست.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیابی شش فوتسالیست تیم دانش‌آموزی به لیست نهایی تیم‌ملی امید ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..