تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه زیدان و جرارد از زبان آربلوا

مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد بهترین و کامل‌ترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده، کاپیتان پیشین لیورپول بوده است.

مقایسه زیدان و جرارد

آلوارو آربلوا می‌گوید زین‌الدین زیدان کامل‌ترین بازیکنی نیست که در کنارش بازی کرده است و یک هم‌تیمی کامل‌تر از او هم داشته است.

آربلوای ۳۳ ساله که تابستان امسال به وستهم پیوست و سابقه بازی در هر دو تیم رئال مادرید و لیورپول را دارد، در مقایسه هافبک‌های پیشین این دو تیم، به نشریه گاردین گفت: «هیچ یک از ما فکر نمی‌کردیم که روزی زیدان مربیگری کند و حالا به او نگاه کنید. من خوش‌شانس بوده‌ام که در کنار گروهی از بهترین بازیکنان تاریخ بازی کرده‌ام، اما جرارد کامل‌ترین بازیکنی‌ست که تا کنون در کنارش بازی کرده‌ام، حتی کامل‌تر از زیدان. به نظر شما آیا زیدان می‌توانست مانند جرارد دفاع کند؟»
آربلوا افزود: «جرارد دفاع می‌کرد، حمله می‌کرد، در نبردهای هوایی موفق بود، با هر دو پای خود شوت می‌زد، در ضربات کرنر می‌توانست ضربه سر بزند یا خودش آن ضربه را بزند و در هر قسمتی از میدان بازی کند.»

آربلوا در ادامه شایعات حاکی از احتمال جدایی او از وستهم را رد کرد و گفت دلایل زیادی برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش در لیگ برتر وجود دارد.

او تأکید کرد: «یکی از نکات مثبت پا به سن گذاشتن این است که تجربه‌تان هم زیاد می‌شود و من هم یاد گرفته‌ام که فصل در فاصله بین ماه‌های سپتامبر تا ژانویه خلاصه نمی‌شود بلکه بازه زمانی مهم، فاصله میان ماه‌های ژانویه تا ژوئن است و امیدوارم که در آن مدت بتوانم بازی کنم باشم. من فقط می‌خواهم به تیم کمک کنم. من اصلاً از پیوستن به وستهم پشیمان نیستم و در ماه ژانویه هم نمی‌خو‌اهم بروم. قصد دارم تا پایان فصل در وستهام بمانم.»

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

زیدان همراه با همسر و فرزندانش در فینال لیگ قهرمانان + عکس

پسر زين الدين زيدان(عكس)

روزی که زیدان گریست +عکس

تفریح زیدان و همسرش در روز برفی + عکس

زندگی نامه زیدان، ابرقهرمان مادرید ، و علل موفقیتش + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه زیدان و جرارد از زبان آربلوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..