تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترانسفر مارکت قیمت بمب نقل و انتقالات ایران را اعلام کرد + عکس

سایت مطرح ترانسفر مارکت قیمت بمب نقل و انتقالات کشورمان را که حرف و حدیث های زیادی در رابطه با تیم آینده اش است را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سروش رفیعی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز به عنوان اصلی ترین بازیکن آزاد نیم فصل لیگ برتر ایران به حساب می آید. وی در تیم تراکتورسازی بازی های بسیار خوبی را انجام داده و یکی از موثرترین بازیکنان سرخ پوشان تبریزی بوده است. رفیعی در نیم فصل به بازیکن آزاد تبدیل می شود و تیم های زیادی از جمله پرسپولیس و استقلال به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.ترنسفر مارکت قیمت بمب نقل و انتقالات ایران را اعلام کرد + عکس

اما سایت مطرح ترانسفر مارکت، قیمت این بازیکن را اعلام کرده است. طبق آمار این سایت سروش رفیعی گرانترین بازیکن تراکتور است و یک میلیون یورو می ارزد.

البته این بازکین ار چند تیم اروپایی نیز پیشنهاد دارد و باید منتظر تصمیم این بازیکن در نیم فصل باشیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترانسفر مارکت قیمت بمب نقل و انتقالات ایران را اعلام کرد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..