تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هارت تابستان به انگلیس بازخواهد گشت

کد خبر: ۴۳۹۵۹۴

۵۵  بازدید

خبرگزاری فارس: «جو هارت» که بعد از حضور پپ گواردیولا در تابستان سال جاری از منچسترسیتی رانده شد و به عنوان بازیکن قرضی به تیم اف.ث‌تورین ملحق شد، تابستان سال آینده به لیگ برتر بازخواهد گشت.

وی در مصاحبه‌ای عنوان کرد با اتمام دوره حضورش در لیگ ایتالیا به جزیره بازخواهد گشت اما احتمالا در تیمی غیر از من‌سیتی به بازی ادامه خواهد داد.

او عنوان کرد:هنوز هیچ چیز در  مورد آینده مشخص نیست و من هم اطلاعی ندارم.آنچه مشخص است، این نکته بوده که هنوز بازیکن منچسترسیتی هستم و تا تابستان از حضور در تورین لذت خواهم برد.

براساس اعلام روزنامه دیلی‌تلگراف، هم اکنون وستهام به صورت جدی دنبال جذب وی است.

هارت با آبی‌های آسمانی منچستر تا سال 2019 قرارداد دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هارت تابستان به انگلیس بازخواهد گشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..