تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ پلیس به عدم جمع‌آوری زنان معتاد متجاهر/ زیاد نیستند

پاسخ پلیس به عدم جمع‌آوری زنان معتاد متجاهر/ زیاد نیستند

سردار مسعود زاهدیان درباره اینکه گفته می‌شود در طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر نسبت به جمع‌آوری زنان اقدام نمی‌شود، اظهار کرد: به طورکلی آمار زنان معتاد متجاهر در مقایسه با آمار مردان رقم بالایی نیست و طبیعی است که در اجرای طرح‌ها تعداد مردان بیشتر از زنان باشد.

وی ادامه داد: اما اینکه بگویند زنان جمع‌آوری نمی‌شوند درست نیست و پلیس نسبت به جمع‌آوری آنان اقدام کرده و این افراد به کمپ‌هایی که شهرداری و دیگر نهادها ایجاد کرده‌اند منتقل می‌شوند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر ادامه خواهد داشت، افزود: همانطور که پلیس بارها اعلام کرده در صورت تأمین زیرساخت‌ها و محل‌های نگهداری از این افراد، پلیس می‌تواند طی یک هفته تا 10 روز نسبت به جمع‌آوری تمامی این افراد اقدام کند که البته طی این مدت اقدامات خوبی در ساخت کمپ‌ها انجام شده است.

زاهدیان برخورد با خرده فروشان، معتادان متجاهر و همچنین دانه‌درشت‌ها در قاچاق مواد مخدر را جزو اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد و گفت: مردم نیز این موضوع را به عنوان یکی از مطالبات جدی خود از پلیس مطرح می‌کنند.

 چندی پیش منابع خبری اعلام کرده بودند که کمپ شفق دیگر پذیرشی برای معتادان زن نداشته و این کمپ نیز تماما مردانه شده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ پلیس به عدم جمع‌آوری زنان معتاد متجاهر/ زیاد نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..