تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزیر دفاع به گنده گویی نخست وزیر انگلیس

به گزارش افکارنیوز،

وزیر دفاع گفت: دوم بحث خلایی که انگلیسی ها امروز احساس می کنند، بعد از انتخاباتی که در آمریکا برگزار شد و نگرانی هایی که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نسبت به آینده خودشان دارند؛ احساس انگلیسی ها آن است که می توانند به منطقه برگردند و خلا موجود را پرکنند. 

وزیر دفاع افزود: به هر حال با طرح مساله ایران هراسی بازار فروش تسلیحات را هم فراهم می کنند و به طور طبیعی برای این که بازار اسلحه را هم ایجاد کنند، دست به بیاناتی می زنند که این بیانات ناسنجیده است و فکر می کنند آنهایی که در معرض این نوع اظهارات قرار می گیرند به سادگی ریشه های این اظهارات را می فهمند.

وی در ادامه تأکید کرد: نکته سوم این که انگلستان فکر می کند در یک عصر و دوره جدیدی قرار گرفته که می تواند احیاگر همان بریتانیای قبل باشد و حضور خود را در جاهای مختلف دنیا عملی کند.

دهقان در پایان خاطرنشان : در اینجا با زدن پایگاه در بحرین یا جاهای مختلف به عبارتی حضور نظامی خود را برای تامین اهداف و منافع ملی خود نه منطقه عملیاتی می کند لذا ما این حرف ها را به حساب نمی آوریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزیر دفاع به گنده گویی نخست وزیر انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..